سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه سلماس: فرهنگ بسیجی در حال صدور به دیگر کشورهای دنیاست


حجت الاسلام سیدمحمد موسوی روز شنبه در جلسه شورای اداری سلماس افزود: بسیج در زمان جنگ تحمیلی شکل گرفت و ماموریت خود را انجام داد و امروز علاوه بر آمادگی نظامی، وظایف اجتماعی دیگری هم برای خود تعریف کرده است.
وی با اشاره به جایگاه مهم بسیج در کشور گفت: وظیفه امروز بسیج مبارزه با نفوذ دشمن، مبارزه با آسیب های اجتماعی و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی است.
امام جمعه سلماس اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی های اخیر خود از کلمه نفوذ زیاد استفاده کرده اند که این امر هشداری برای هوشیاری مردم در برابر نفوذ دشمن است.
وی وقوع حادثه تروریستی در پاریس را یادوآوری کرد و گفت: حادثه تروریستی در فرانسه نتیجه سیاست های دولت این کشور و دیگر دولت های اروپایی در سال های گذشته برای حمایت و گسترش گروه های تروریستی در غرب آسیا است.
فرماندار سلماس نیز در این جلسه تشکیل بسیج را یکی از برکات و الطاف خداوند برای کشورمان دانست و بیان کرد: بزرگترین افتخار، آرامش و اطمینان خاطر برای بسیجیان حمایت های رضایت بخش مقتدای بسیجیان یعنی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
هفته بسیج از روز گذشته در کشور آغاز شده و تا پنجم آذرماه ادامه دارد.
7127/2093

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فرهنگ بسیجی - امام خامنه ای + بازنشر