سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آپدیت جدید واتس اپ برای iOS باگ های مربوط به اشغال فضای حافظه را برطرف نموده


آپدیت جدید واتس اپ برای iOS باگ های مربوط به اشغال فضای حافظه را برطرف نموده

واتس اپ امروز آپدیت جدیدی برای iOS ارائه داده و در آن چندین باگ که موجب اشغال فضای حافظه یا از کار افتادن ناگهانی این اپلیکیشن در برخی از آیفون ها می شدند را برطرف نموده است.

نخستین باگی که کاربران آیفون با آن مواجه بودند و در نسخه جدید واتس اپ از میان رفته، استفاده از تمام فضای حافظه ی موبایل بود. دومین تغییری که در فهرست به روزرسانی مورد بحث از آن یاد شده، ویرایش باگی است که موجب از کار افتادن ناگهانی اپلیکیشن پیام رسان می گشت.

در ورژن جدید این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود به راحتی و بدون بروز هر گونه مشکلی، فایل های PDF ارسال و دریافت نمایند. بعلاوه، طراحی جستجوی عکس و ویدئوی نیز در آن به روز رسانی گشته و افراد می توانند روی ویدئوی موردنظر خود در این اپلیکیشن زوم نمایند.

از دیگر قابلیت های جدید و جالب این نسخه همچنین باید به امکان به اشتراک گذاری عکس و ویدئوها از دیگر اپلیکیشن ها همانند گوگل درایو، دراپ باکس یا وان درایو مایکروسافت اشاره نمود. برای این منظور، آلبوم عکس و ویدئو را باز کرده و روی گزینه «انتخاب از اپلیکیشن دیگر» کلیک نمائید.

در آخر هم یادآوری کنیم که جدیدترین نسخه از این اپ به کاربران اجازه می دهد تا رنگ زمینه ی برنامه پیام رسان خود را به سلیقه شخصی خود انتخاب نمایند.

برای دانلود و نصب این به روز رسانی می توانید هم اکنون به اپ استور اپل رفته و از امکانات جدید آن بهره مند گردید.

منبع: phonearena

برچسب‌ها:ioswhatsappآیفوناپلیکیشن پیام رسانواتس اپ

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
واتس اپ چنل فایندر شماره ارسالی برای واتس اپ wcfx 1.5