سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حضور میلیونی دانش‌آموزان پیشتاز و فرزانه در برنامه‌های دهه فجر


به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حمیدرضا کفاش رئیس سازمان دانش‌آموزی افزود: سازمان دانش‌آموزی با همفکری مدرسین، مربیان، کارشناسان، مدیران و دانش­‌آموزان عضو، فعالیت­‌های متنوعی را برای دهه مبارک فجر طراحی و به اجرا درخواهد آورد.

وی با اشاره به اینکه پیشتازان و فرزانگان با قدرت بیش از پیش ایام الله دهه فجر را گرامی می‌دارند، ادامه داد: بی شک آینده این انقلاب به دست دانش‌آموزان دانا و بصیر امروز ساخته خواهد شد و آنچه مهم است حضور شوق آفرین نوجوانان در میدان‌های پرتحرک جامعه برای تربیت اجتماعی است چرا که مأموریت اصلی ما در سازمان دانش‌آموزی، تربیت اجتماعی اعضای آن است.

کفاش افزود: تشکل پیشتازان و فرزانگان به عنوان فرزندان انقلاب اسلامی با حضور تشکیلاتی خود در این ایام یکبار دیگر بر نقش بی‌بدیل دانش‌آموزان در هدایت و جریان سازی رویدادهای انقلابی تأکید خواهد نمود.

وی گفت: برگزاری سلسله همایش‌های فصل حضور با موضوع «پسابرجام»، برگزاری مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب با محوریت «نمایش انسجام تشکیلاتی پیشتازان و فرزانگان به عنوان بازوان انقلاب اسلامی» و  برپایی غرفه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن از برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران در ایام الله دهه فجر است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی اظهار داشت: ان‌شاءالله امسال با حضور با شکوه پیشتازان و فرزانگان در راهپیمایی 22 بهمن ماه، شاهد قدرت نمایی نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی، تحت هدایت‌های حکیمانه رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی، خواهیم بود.

کفاش در پایان گفت: امسال علاوه بر طعم شیرین پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برگ زرین دیگری به نام «برجام»،که دولت تدبیر و امید با حمایت مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت غیور ایران به تمامی شیعیان عالم هدیه نمود، نیز شور و شعف حضور میلیونی مردم را مضاعف خواهد کرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/XGB8UM


ویدیو مرتبط :
برگزاری مسابقه فوتبال جام دهه مبارک فجر دانش آموزان پایه های چهارم وپنجم دبستان پسرانه مفتاح دانش