سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزش بادگرم و افزایش دما برای گیلان پیش بینی شده است


نقشه های این هواشناسی در روز دوشنبه نشان دهنده تقویت جریانات جنوبی و نفوذ توده هوای گرم به استان است كه این سامانه شرایط را از امروز (دوشنبه ) برای وزش باد گرم بعضی نقاط شدید، افزایش محسوس دما بین هشت تا 15 درجه سلسیوس و كاهش رطوبت هوا فراهم می كند.
بنا بر این اعلام این سامانه گرم تا اواخر هفته در منطقه فعال و بتدریج طی پنجشنبه از استان خارج می شود كه پس از آن بعضی نقاط گاهی با شمالی شدن جریانات شرایط برای افزایش ابر، مه آلود شدن هوا و بارش های خفیف و پراكنده مهیا خواهدشد.
اداره كل هواشناسی گیلان توصیه كرده است كه از روشن كردن آتش در عرصه های جنگلی استان جدا خودداری شود و شالیكاران تمهیدات لازم را در خصوص خزانه های برنج به عمل آورند.
این هواشناسی همچنین از گلخانه داران و مرغداران خواسته است كه نسبت به تهویه و تنظیم دمای سالن های خود اقدام كنند تا دچار ضرر و زیان نشوند.
بر اساس این پیش بینی ها هوای روز سه شنبه گیلان صاف تا نیمه ابری، گاهی رشدابر، در بعضی ساعات وزش بادگرم
گاهی شدید و روز چهارشنبه كمی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و بعضی نقاط وزش باد گرم است.
6029/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
راهکارهای افزایش دما در زمستان