«هفت سین مستند»، ویژه تحویل سال شبکه مستند با ۴ مجری


«هفت سین مستند»، ویژه تحویل سال شبکه مستند با ۴ مجریتسنیم/ برنامه سه ساعته «هفت سین مستند» با اجرای چهار مجری همراه است، چندین مستند کوتاه در لابلای برنامه روی آنتن می رود و در آن با دو زوج مستندساز، چهره هایی که در سال ۹۴ از آنها مستند تولید شده و همسر شهید باغبانی مهمانان این برنامه هستند.
عماد خدابخش تهیه کننده «هفت سین مستند» ویژه برنامه تحویل سال شبکه مستند درباره آن توضیح داد: شبکه امسال ویژه برنامه سه ساعته ای را برای تحویل سال 95 در نظر گرفته که ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. این برنامه که در ساختاری مستند پیش بینی شده با اجرای الهام عادلی، شهریار عظیمی، وحید توکلی و نازنین پیرکاری و از ساعت 7 تا 10 صبح روز یکشنبه اول فروردین به روی آنتن می رود.
وی افزود: ما در این برنامه با دو زوج مستندساز جمال اسکویی و فاطمه حیدری و پژمان مظاهری پور و مریم حق پناه در فضایی صمیمی درباره کارهایشان صحبت کرده ایم و آنها درباره خانواده هایشان حرف زده اند. در این برنامه همچنین با همسر شهید علی محمدی از شهدای هسته ای گفتگو می کنیم.
تصاویری از وسایل بازمانده از شهید باغبانی
خدابخش یادآور شد: در «هفت سین مستند» پای صحبت های همسر مستند ساز شهید هادی باغبانی، نشسته ایم. ایشان مقابل دوربین ما کیف شامل وسایل بازمانده از شهید باغبانی در عراق را برای اولین بار می گشاید و از همسرش سخن می گوید.
تهیه کننده برنامه تحویل سال ادامه داد: در ویژه برنامه تحویل سال شبکه مستند، با چهره های شاخص سال 94 که در شبکه درباره آنها مستند ساخته شده نیز گفتگو می شود که از جمله آنها می توان به بهروز رضوی، جلال مقامی و محمود خسروی وفا اشاره کرد. رضوی و مقامی در یک آیتم حضور دارند و شخصیت اصلی مستند «روزگار بهروز» برای مخاطبان آواز بهاری می خواند. با خسروی وفا نیز در محل کار وی گفتگو کرده ایم و او در آستانه سفر به چین با ما حرف می زند.
به گفته وی پخش «نوروز تاجیکان» ساخته مهدی بمانی، مستند کوتاه نوروز در جبهه، مستند کوتاه «خانه تکانی» و مستند کوتاهی از حال و هوای حرم امام رضا (ع) و همچنین مجموعه «آن امسال» به کارگردانی حسن امامی در 3 قسمت 5 دقیقه ای در قالب برنامه تحویل سال روی آنتن می رود.
خدابخش در پایان تصریح کرد: یکی دیگر از آیتم های برنامه نیز حضور مجریان برای خرید سفره هفت سین در بازار است. «هفت سین مستند» با دیگر برنامه های ویژه تحویل سال متفاوت است و ساختار کاملا مستند دارد و من به مخاطبان نوید یک برنامه خاص را می دهم.
«هفت سین مستند» یکشنبه اول فروردین ساعت 7 تا 10 صبح از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
مستند خانم مجری از شبکه مستند سیما