مراسم تشییع پیکر مربی نفت در غیاب مسئولان فدراسیون و سرخابی ها+ مصاحبه،عکس و فیلم


همچنین در این مراسم محمد مایلی کهن، حسین فرکی، اعضای تیم نفت، وحید طالب لو، امین حاج محمد، امین سجادی، تیمور غیاثی اسطوره دو و میدانی، بیژن ذوالفقارنسب، بهزاد غلامپور و کانون هواداران استقلال و پرسپولیس حضور داشتند. 

خانواده مرحوم دارستانی هم در کنار ورزشکاران یاد آن مرحوم را زنده نگاه داشتند. 

گفتنی است، حدود 300 نفر در این مراسم حضور داشتند. 

در این مراسم هیچ کدام از مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه های استقلال و پرسپولیس حضور نداشتند.

پس از این مراسم پیکر مرحوم دارستانی برای مراسم تدفین و خاکسپاری به قطعه نام‌آوران بهشت‌زهرا منتقل شد.

مراسم ختم این مرحوم روز جمعه مسجد جامع رسول واقع در سعادت آباد ساعت 15 تا 16 و 30 دقیقه  برگزار می شود.

منصوریان: دارستانی مشکلات مالی زیادی داشتعلیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در حاشیه مراسم تشییع پیکر اکبر دارستانی، مربی بدنسازی تیم نفت در خصوص این اتفاق گفت: هنگام برگزاری تمرین به مربی بدنساز ما شوک وارد شد و پزشکان تلاش کردند تا او را دوباره بازگردانند اما تقدیر، اکبر دارستانی را از ما گرفت.

منصوریان افزود: دارستانی در این اواخر مشکلات زیادی داشت زیرا از طرفی فشار مشکلات مالی را تحمل می‌کرد و از طرفی سنگ صبور بازیکنان بود. روزی هم که دارستانی دچار این ناراحتی شد از وی خواهش کردم تا بیرون از زمین بماند و به خودش فشار نیاورد اما به حرف من توجهی نکرد و برای گرم کردن بازیکنان به زمین رفت و بعد از مدتی گفت که کمرم می‌سوزد.

خدا اکبر دارستانی را بیامرزد نقطه قوت این مرد خنده‌های مکررش بود و در اوج مشکلات مانند یک بمب روحیه، نقاط خود را حفظ می‌کرد. امیدوارم خداوند به 3 دخترش صبر بدهد. غم از دست دادن پدر بسیار سخت است و به طور قطع تا مدت زندگی راحتی نخواهند داشت.

سرمربی نفت تهران در خصوص ورزشگاه شیرودی که حالا از یک ورزشگاه ملی به ورزشگاهی برای تشییع اهالی ورزش تبدیل شده است، گفت: این ورزشگاه یادآور بسیاری از خاطره‌های ورزشی و افتخارات ما است. خود دارستانی بسیاری از رکوردهایش را در این ورزشگاه به دست آورد و به همین دلیل به وی لقب اکبر تریلی را داده بودند.

مراسم تشییع پیکر مربی نفت در ورزشگاه شهید شیرودی+ مصاحبه و عکس و فیلم

بیرانوند:حیف است کسی به خاطر مشکلات مالی از دنیا برود

بیرانوند، در خصوص درگذشت دارستانی گفت: هنوز باور نکرده ام که دارستانی را از دست داده ایم، او نه تنها یک مربی بلکه پدر بازیکنان بود به همین دلیل می‌گویم وی پدر بازیکنان بود.

ظهر دیروز که به تمرین رفتیم همراه با سایر بازیکنان تنها گریه کردیم از ویژگی‌های دارستانی این بود که در هر تیمی که کار می‌کرد یا سهمیه آسیا می‌گرفت یا قهرمان می‌شد از 12 سالی که در فوتبال هستم 6 سال با دارستانی بودم.

وی در مورد مشکلات مالی دارستانی بیان کرد: این که آدم به خاطر مسائل مالی و مشکلات از دنیا برود حیف است دارستانی به دلیل همین مشکلات تحت فشار بود و در نهایت از دنیا رفت.

بیرانوند در مورد این حادثه  گفت: قبل از تمرین با من حرف زد و تمام حرفش مسائل بود خیلی تعجب می‌کنم به این دلیل که طبق گفته خرمگاه نیم ساعت قبل تمرین دارستانی در تمرین حاضر می شد اما 3،4 ساعت زودتر آمد و خیلی هم انرژی داشت وی در ادامه گفت: باشگاه پس از درگذشت هادی نوروزی بلافاصله مطالبات وی را پرداخت کرد امیدوارم این اتفاق برای خانواده دارستانی نیز بیافتند  تا روح آن مرحوم در آرامش باشد.

دروازه بان نفت در خصوص بهترین خاطره از دارستانی گفت: اردوی ترکیه‌ای که در اواخر در آنتالیا داشتیم که  مرحوم دارستانی به دلیل تمرینات سخت و فشار مالی به بازیکنان به طور مرتب به ما روحیه می‌داد این خاطرات برای من تازه است و انگار همین دیروز در اردوی ترکیه بودیم. اکبر آقا به سبب روحیه معروف بود و باید در گذشت وی را به خانواده وی و جامعه ورزش تسلیت بگویم.


ویدیو مرتبط :
فیلم مراسم تشییع پیکر روح الله داداشی