سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حمله شدید لفظی سناتور دموکرات به اوباما


حمله شدید لفظی سناتور دموکرات به اوباماباشگاه خبرنگاران/ چاک شومر رئیس‌جمهور آمریکا را بدلیل شرکت نکردن در مراسم تشییع قاضی اسکالیا گستاخ و بی‌ادب خواند.

به گزارش نیویورک پست، «چاک شومر،» سناتور دموکرات آمریکا، «باراک اوباما،» رئیس‌جمهور این کشور، را بدلیل شرکت نکردن در مراسم تشییع « آنتونین اسکالیا،» قاضی ارشد دیوان عالی آمریکا، آماج حملات خود قرار داد.

شومر با اشاره به ادبیات گستاخانه، پر از نفرت و توهین‌آمیز «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، اظهار داشت: ما پس از شنیدن اینگونه لفاظی‌ها به نامزد پیشروی حزب جمهوری‌خواه، به دیده‌ی تحقیر می‌نگریم. حال چگونه است که در برابر وقاحت و گستاخی رئیس‌جمهور سکوت می‌کنیم؟
وی در ادامه افزود: اوباما شاید نخستین رئیس‌جمهوری باشد که رهبری کشور و برآوردن خواسته‌های افراط‌گرایان حزب متبوعش، را یکسان تصور می‌کند... شیوه‌ای که ترامپ برای تخریب رقبای سیاسی‌اش در پیش گرفته است، یکی از راهبردهای مورد علاقه اوباما در 8 سال گذشته بوده است.
باراک اوباما در مراسم تشییع اسکالیای جمهوری‌خواه شرکت نکرد و «جو بایدن،» معاون رئیس‌جمهور، به نمایندگی از وی در این مراسم حضور یافت. اوباما و همسرش روز جمعه به اسکالیا، که شنبه گذشته در 79 سالگی درگذشت، ادای احترام کردند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
انتقاد شدید سناتور آمریکایی از بنیامین نتانیاهو