سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آخرین اظهارات پادشاه آل سعود پیش از سفر به مصر


آخرین اظهارات پادشاه آل سعود پیش از سفر به مصرتسنیم/ پادشاه عربستان که ساعاتی پیش، ریاض را به مقصد قاهره ترک کرده است، در پیامی اعلام کرد کشور را به ولیعهدش سپرده است.

خبرگزاری رسمی عربستان متن سخنان سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی پیش از ترک ریاض و عزیمت وی به قاهره را منتشر کرد.
بر اساس بیانیه دربار پادشاهی آل سعود، سلمان گفته است ما به مشیئت الهی سفر رسمی خود به جمهوری عربی برادر مصر را در پاسخ به دعوت برادرمان جناب رئیس جمهور عبدالفتاح السیسی از امروز پنجشنبه آغاز می‌کنیم که این دیدار در چارچوب روابط برادرانه مستحکم میان پادشاهی سعودی و جمهوری مصر قرار دارد که طی آن راه‌های تقویت روابط در تمام زمینه‌ها و همچنین مسائل منطقه‌ای و بین المللی مورد اهتمام مشترک بررسی خواهد شد.

متن بیانیه سلمان پیش از ترک عربستان :
«ما سلمان بن عبدالعزیز،‌پادشاه پادشاهی سعودی، بنا بر ماده 66 نظام پادشاهی با توجه به عزممان به مشیئت الهی امروز پنجشنبه برابر با بیست و نهم جمادی الاخره و هفتم آوریل به خارج از پادشاهی سفر می‌کنیم و به موجب فرمانمان، شاهزاده محمد بن نایف ولیعهد را در اداره امور کشور و حمایت از منافع مردم در طول مدت غیبتمان در پادشاهی جانشین خود قرار می‌دهیم.»



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
آل سعود یا آل یهود !؟! (سوتی پادشاه عربستان)