سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



۴ مورد آزار دهنده ای که همیشه مردان انجام می دهند


۴ مورد آزار دهنده ای که همیشه مردان انجام می دهندنوین زی/ مطمئنا همسر خوب و مهربونی دارین، اما چیزهای خاصی هستن که بعضی اوقات انجام میده و شما رو عصبانی میکنه. ما یه لیست از این مسائل آزاردهنده آماده کردیم و راهنماییتون میکنیم که توی این موقعیت ها چه کاری باید انجام بدین.
موقعی که بیرون میرین اس ام اس بازی میکنه
حتما وقتی که با همسرتون بیرون میرین و میبینین دائم اس ام اس میده یا تلفن های کاری زیادی داره، خیلی اذیت میشین. اما کارشناسان روابط عاطفی میگن این رفتار نشون دهنده بی ادبی و بی توجهی اونا نیست و نباید ناراحت بشین. میتونین همیشه مودبانه بهش بگین وقتی باهاتون اومده بیرون و داره با شما وقت میگذرونه لازم نیست درباره کارش نگران باشه.
وقتی درباره چیزی ازش نظر میخواین سکوت میکنه
وقتی مردها درباره چیزی که شما دوست دارین چیزی نمیدونن، ساکت میشن. پس وقتی درباره چیزی که نمیدونن ازشون نظر بخواین بهتون میگن که نظر خاصی ندارن. بذارین همسرتون درباره علایق شما آگاه بشه. وقتایی که بی حوصله است و علاقه ای به جواب دادن نداره بهش بگین که نظر خیلی براتون مهمه.
وقتی از سرکار به خونه میاد بیشتر اوقات ساکت میمونه
مردها در محل کار تحت فشار هستن و خسته میشن. وقتی که از سرکار به خونه برمیگرده، حتما بهش زمان بدین تا تو خودش باشه. اگه فورا شروع کنین به اصرار کردن که برای شام بیرون برین یا باهاش صحبت کنین، خیلی بیشتر احتمال داره که عصبانی بشه. قبل از اینکه صحبت کردن باهاش رو شروع کنین، کمی بهش وقت بدین تا به حال خودش برگرده و روحیه خودش رو بازبابی کنه.
وقتی زمان بیشتری برای آماده شدن لازم دارین عصبانی میشه
این مسئله خیلی شایعه. مردان برای بیرون رفتن معمولا زمان کمتری میخوان تا آماده بشن و وقتی که آماده شدن از منتظر موندن برای شما خسته و بی حوصله میشن. حتما یه سرگرمی براش در نظر بگیرین تا وقتی دارین حاضر میشین کمتر شکایت کنه. مثلا ازش بخواین آشپزخونه یا چراغ ها رو چک کنه یا حتما کلیدها رو برداره و … .


منبع: نوین زی


ویدیو مرتبط :
جدایی ها تلخند و آزار دهنده