فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پیکر مطهر شهید مدافع حرم در ممسنی فارس تشییع شد


به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی پیکر ناو سالار یکم شهید ستار محمودی نورآبادی صبح شنبه با حضور گسترده مردم خداجو و شهیدپرور شهرستان ممسنی از مقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوراباد تا میدان مصلی این شهر تشییع و سپس به زادگاهش روستای مهرانجان انتقال یافت تا در جوار دیگر بردار شهیدش در دفاع مقدس در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شود.
شهید ستار محمودی دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت ،قهرمان رشته ژیمناستیک از پاسداران نیروی دریایی انقلاب اسلامی بود که در حین عملیات مستشاری در لاذقیه سوریه به شهادت رسید.
از این شهید والامقام، دو فرزند پسر و دختر بنامهای ابوالفضل و زهرا به یادگار مانده است.
ناوسالار یکم شهید ستار محمودی نورابادی یکی از اعضای نیروی دریایی بوشهر بود که به دلیل تسلط بر مسائل نظامی، به صورت داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به جمع مدافعان حرم پیوست و راهی سوریه شد. او در جریان عملیات مستشاری در تروریست های تکفیری داعش به شهادت رسید.
برادر او شهید رسول محمودی نورآبادی نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیده است.
محمد محمودی نورآبادی، نویسنده برجسته ادبیات مقاومت برادر دیگر اوست که تا کنون آثار زیادی درباره روزهای جنگ تحمیلی نوشته و چند اثر از او درباره مقاومت مردمی سوریه در دست انتشار است.
شهرستان ممسنی به مرکزیت نوراباد در مسافت 158کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.ک/2
7366/ 5054

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم، حامد جوانی