ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تنها اشتباه کرمانشاهی در دیدار پرسپولیس و راه‌آهن


تنها اشتباه کرمانشاهی در دیدار پرسپولیس و راه‌آهنفارس/ کارشناس داوری ایران گفت: در دیدار پرسپولیس و راه‌‌آهن کرمانشاهی به اندازه‌ای خونسرد بود که انگار در پارک قدم می‌زد.
هوشنگ نصیرزاده اظهار داشت: رضا کرمانشاهی که برای اولین بار یکصد هزار تماشاگر را به خود دیده بود، در طول مسابقه نشان داد که از ظرفیت خوبی برای اداره بازی‌های پرتماشاگر برخوردار است. اهمیت مسابقه در جدول، تعداد زیاد تماشاگران و فشارهای رسانه‌ای یک هفته قبل از بازی، مسابقه پرسپولیس و راه‌آهن را بسیاری سخت کرده بود. به همین دلیل نیاز بود که یک داور با قابلیت بالایی این مسابقه را سوت بزند.
وی ادامه داد: او در نیمه اول با دوندگی خوب و مطلوب و مدیریت مناسب بازی را به خوبی پوشش داد. در نیمه دوم نیز کار به جاهای حساس کشید اما با این توصیف آنچه که از این داور هیچگاه کم نشد خونسردی فوق‌العاده وی بود تا جایی که انگار کرمانشاهی در پارک قدم می زد و این خونسردی داور بازی فوق العاده بود.
نصیرزاده درخصوص اعلام ضربه پنالتی برای پرسپولیس که به نظر اشتباه می‌رسید، گفت: در صحنه پنالتی که شاید تنها اشتباه کرمانشاهی در طول مسابقه بود؛ او حتی با کمک داور خود نیز مشورت کرد اما شواهد حاکی است که این مشورت به نتیجه نرسیده و به همین دلیل داور تصمیم گرفت که پنالتی را اجرا کند ولی تصاویر تلویزیونی ثابت کرد که محل خطا اگر چه سرنگونی در محوطه جریمه بوده است اما محل خطا در خارج محوطه بود و این موضوعی است که معمولاً در جام های جهانی هم اتفاق می‌افتد.
کارشناس داوری ایران گفت: اگر از این اشتباه او بگذریم در مجموع افکار عمومی او را به عنوان یک داور جدید که می‌تواند به راحتی در مقابل دیدگاه یکصد هزار نفر به قضاوت بپردازد پذیرفت.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
تمرینات پرسپولیس برای دیدار با ذوب آهن