سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فاصله گرفتن از ولایت از تهدیدات فراروی مسوولان است


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری، سردار پاسدار رضا محمدسلیمانی در آیین تجلیل از کارکنان نمونه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان با تبریک اعیاد شعبانیه افزود: ملت های مظلوم دنیا امروزه از فرزندان این مرز و بوم و انقلاب اسلامی ایران الگو می گیرند، ‌بنابر این مسوولان باید بیش از پیش مراقب تهدیدها باشند.
وی با تشریح نقش سپاه از بدو تاسیس در زمینه خنثی سازی توطئه گروهک های ضد انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، پاسداری از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی، مقابله با شبیخون فرهنگی و کمک به دولت در امر سازندگی و آبادانی کشور، عمق بخشی به کارکردهای نظام را مورد تاکید قرار داد.
سردار سلیمانی ادامه داد: امروز مردم مظلوم یمن با الهام از روح پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس ایران در مقابل ائتلاف متجاوزان با آل سعود ایستادگی می کنند.
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: داعش و گروه های تکفیری جزیی از صهیونیسم جهانی هستند که برای مقابله با نفوذ اسلام ناب و جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران به میدان آمده اند.
محمدسلیمانی افزود: اگر خط فکری داعش را بررسی کنیم، می بینیم سرنخ آن به آمریکا و رژیم صهونیستی برمی گردد و مورد حمایت کشورهای غربی و اروپائی و مرتجعان منطقه هستند.
وی با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: بیانات معظم له درباره سپاه مدال افتخاری برای پاسداران انقلاب اسلامی است که هیچ گاه از ولایت جدا نبوده و نخواهند بود.
سردار محمدسلمیانی خودسازی و تهذیب نفس، ولایتمداری و بصیرت عوامل ماندگاری سپاه برشمرد.
یک نفر از پاسداران و یک نفر از نیروهای وظیفه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری به عنوان پاسدار و سرباز نمونه در سطح کشور انتخاب شده اند.
7363/ 6014/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پیام های فاصله گرفتن افراد در کنار هم (2)