ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برخورد اتفاقی کفاشیان با استقلالی‌ها/ غیبت مظلومی و تمرین سنگین بازیکنان


به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 و 30 دقیقه در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک برگزار شد. آبی‌پوشان که امروز صبح کار استقامتی انجام داده بودند در نوبت عصر در غیاب پرویز مظلومی و زیر نظر بقیه اعضای کادر فنی برنامه‌های بدنسازی خود را مرور کردند.

*علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال امروز مشغول ورزش در سالن آکادمی ملی المپیک بود که با بازیکنان و کادر فنی این تیم روبه‌رو شد. کفاشیان که از دیدن بازیکنان استقلال متعجب شده بود برخورد گرمی با بازیکنان داشت و البته بعد از دقایقی سالن را ترک کرد. ظاهرا کفاشیان هر روز برای ورزش کردن ساعاتی را در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک می‌گذراند.

*مهدی رحمتی و سجاد شهباززاده به همراه دو بازیکن خارجی استقلال در تمرین امروز حضور نداشتند. ضمن آنکه یعقوب کریمی نیز به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرین شرکت نداشت. وحید طالب‌لو هم امشب از رشت بازمی‌گردد و فردا در تمرینات آبی‌پوشان شرکت خواهد کرد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال صبح فردا به کار بدنسازی خواهد پرداخت و آبی‌پوشان از ساعت 16 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرین تاکتیکی خواهند کرد.

انتهای پیام/آ

 

http://fna.ir/OXMX65


ویدیو مرتبط :
مبحث غیبت، گام پنجم(شیوه برخورد با غیبت) از منظر قرآن