ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اهدای مدال‌های قهرمان کشتی جهان به آستان قدس رضوی


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.18 - 16:28

اهدای مدال‌های قهرمان کشتی جهان به آستان قدس رضوی

مهر/ حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد کشورمان دو مدال مسابقات جهانی و همچنین کمربند قهرمانی خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.
مهردوست مسئول گنجینه مدال موزه مرکزی آستان قدس رضوی گفت: حسن یزدانی مدال نقره مسابقات جهانی۲۰۱۵ بزرگسالان و مدال طلای مسابقات جهانی۲۰۱۴ جوانان در زاگرب کرواسی و کمربند قهرمانی خود در این رقابتها را به موزه و بارگاه مطهر رضوی تقدیم کرد.
وی ادامه داد: این قهرمان اهل جویبار، به دلیل نذری که به خاطر موفقیت‌هایش در مسابقات داشت، مدال‌ها و کمربند قهرمانی خود را به بارگاه حضرت رضا(ع) اهدا کرد. این آثار ارزشمند اهدایی در خزانه موزه آستان قدس رضوی نگهداری می‌‌شود و پس از هماهنگی ‌های لازم به صورت ادواری در گنجینه مدال موزه مرکزی آستان قدس رضوی به نمایش در خواهد آمد.
مجموعه‌ای منتخب از مدال‌های اهدایی چهره های قهرمانان رشته های مختلف ورزشی و نخبگان علمی کشور به بارگاه امام هشتم(ع) در گنجینه مدال موزه مرکزی این آستان مقدس در معرض نمایش قرار دارد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
جشن رضوی با حضور خادمان آستان قدس رضوی در مراغه