فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آئین نامه برای اکران نوروز 95 تدوین نشده/ حکایت عاشقی آمادگی اکران نداشت/ اکران فیلم در گروه آزاد به روال سابق بازگشت


غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره تصمیمات امروز شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز به دلیل تراکم در اکران و تعدد فیلم در چرخه اکران تصمیم گرفته شد تا پایان سال 94 گروه آزاد فقط یک فیلم ماهانه براساس روال گذشته اکران کند.

وی درباره اکران فیلم «حکایت عاشقی» توضیح داد:با تهیه کننده فیلم «حکایت عاشقی» مذاکره حضوری صورت گرفت و تصمیم گرفته شد تا  4 آذر ماه فیلم  اکران شود اما  توزیع کننده فیلم  آماده نبود و قرار شد شنبه (7 آذرماه) تاریخ اکران را مشخص و اعلام کنند.

وی در ادامه توضیح داد: قرارداد دو فیلم  «آدم باش» در گروه زندگی  بعد از جامه دران و «کوچه بی نام» در گروه آزادی بعد از «شیفت شب » به ثبت رسید.

فرجی در پاسخ به این سوال که برخی از آثار برای اکران نوروزی سال 95 آمادگی خود را اعلام و رسانه ای کردند گفت: در حال حاضر تصمیم گیری اکران براساس آئین نامه سال 94 انجام می شود و وضعیت اکران نوروز براساس آئین نامه سال 95 است  که هنوز تدوین نشده است و اعلام صاحبان اثار هیچ تاثیری در اکران فیلم در نوروز نخواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
آئین رونمایی فیلم های اکران نوروز 93