سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حبیبی: اصولگرایان یک اشتباه را دوبار تکرار نمی کنند/ فهرست نامزدهای اصولگرایان بزودی منتشر می شود


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، محمد نبی حبیبی در نشست دبیران این حزب اظهارامیدواری کردیک صدا برای ترویج و تبلیغ فهرست نامزدهای اصولگرایان اقدام شود.
وی یادآور شد: ما از این فهرست دفاع می کنیم و هر فهرست موازی دیگر به اسم اصولگرایان را مضّر می دانیم چرا که همه اضلاع و افراد و شخصیت های اصولگرا در شکل گیری این فهرست مشارکت کردند و اگر کسی غیر از این فهرست، لیست یا افرادی
را تبلیغ کند در زمین رقیب بازی می کند.

** اسم رمز فتنه حمله به شورای نگهبان است
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین گفت: امروز اسم رمز فتنه «حمله به شورای نگهبان» است و فقهای آن، 6 فقیه جامع الشرایط، عادل و با سابقه هستند که برخی آنها را امام (ره) به این سمت منصوب کردند.
حبیبی یادآور شد: روز 12 بهمن روز ورود امام (ره) به میهن اسلامی و اعلام وحدت امت زیر پرچم ولایت و روز ورود به جشن های دهه فجر است؛ سخنان تلخ، غیرواقعی آقای هاشمی رفسنجانی جای گله و ملامت دارد.
وی تصریح کرد: آقای هاشمی رفسنجانی همین بهانه جویی ها در انتخابات 88 مطرح کردند که منشاء یک فتنه شد که البته در فتنه 88 اسم رمز آشوب کلمه «تقلب» بود.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: ایشان خطاب به شورای نگهبان می گوید؛ شما صلاحیت خود را از کجا آورده اید؟ معلوم است که صلاحیت آنها با نصب از طرف فقیه جامع الشرایط است. سؤال ما از آقای هاشمی این است شما صلاحیت خود را از کجا آورده اید که بی پروا به امام(ره) حمله می کنید؟ آش در این مورد آنقدر شور شده است که برخی از آشپز ها هم به صدا درآمده اند.
حبیبی در ادامه به روند تأیید صلاحیت نامزدها اشاره کرد و گفت: قانون باید بر این روند حاکم باشد نه اراده اشخاص.
وی با بیان این که همه ما به امام (ره) و انقلاب بدهکار هستیم،اظهارداشت: اما معتقدیم که بیت امام (ره) با حفظ ارزش های امام خمینی (ره) و خط فقاهت و تبعیت از ولایت فقیه و قانون حرمت امام (ره) را حفظ می کنند.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای شورای عالی امنیت ملی اشاره کرد و افزود: حرف جدید ایشان طرح مسئله «هندسه انقلاب» بود. مسئله مردم، استقلال کشور، تدین و پایبندی به مبانی اسلام، مبارزه با استکبار، مسئله فلسطین، موضوع معیشت مردم، توجه به مستضعفین، رفع فقر اینها خطوط کلی و اصلی انقلاب است.
حبیبی در ادامه با تشکر از رسانه ملی که این روزها آرشیو روزهای نخستین انقلاب را بدون هیچ تفسیری مستند مورد بازخوانی قرار داده است، اظهارداشت: این تصاویر چهره برخی را نشان می دهد که در زمان امام(ره) با مواضع ایشان و مردم همخوانی داشتند اما امروز حرف دیگر می زنند بنابراین آنها باید به مردم پاسخ دهند چرا دچار این دگردیسی شده اند؛ اصول امام (ره) و انقلاب ماندنی است آنها باید در مورد تغییر خود به مردم پاسخ دهند.
وی تاکید کرد مردم در برابر این افراد با رأی خود در هفتم اسفندماه واکنش نشان خواهند داد و امیدواریم آنها رأی ملت را بپذیرند.
وی افزود: امسال نسل سوم انقلاب به جهانیان نشان خواهند داد که انقلاب همان طراوت و تازگی سال 57 را دارد و مردم ذره ای از مواضع امام (ره)، انقلاب و رهبری در تداوم راه بنیانگذار جمهوری اسلامی کوتاه نخواهند آمد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: امسال حزب الله شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس و مرگ بر رژیم صهیونیستی را از هر ساله قوی تر و محکم تر سر خواهد داد.
وی ادامه داد: ایام دهه مبارکه فجر ایام بازخوانی دستاوردهای انقلاب و تکریم و تعظیم پیشتازان انقلاب اسلامی است.

** دریادلان سپاه با دستگیری تفنگداران آمریکایی هدیه خوبی به ملت دادند
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی به 19 بهمن روز بیعت ارتش با نظام و امام (ره) نیز اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی در خونین ترین روزهای انقلاب با امام(ره) بیعت کرد و هنوز بر بیعت خونین خود با مردم و نظام پای بند هستند.
حبیبی تصریح کرد: امسال دریادلان سپاه با دستگیری تفنگداران آمریکایی هدیه خوبی به ملت دادند که باید از آنها تشکر کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی های ارتش سوریه و عراق در مبارزه با جریان تکفیری اشاره و خاطرنشان کرد: پیروزی های اخیر ارتش سوریه معادلات قدرت را به ضرر تروریستها و حامیان آنها تغییر داده است. شیعیان «نبل» و «الزهراء» پس از 4 سال مقاومت جانانه در برابر تروریست ها اکنون پیروزی را در آغوش گرفتند.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی افزود: معارضین در گفتگوهای به اصطلاح صلح پس از پیروزی ارتش سوریه جلسه را ترک کردند.
وی به پیشنهاد آتش بس از سوی عربستان و ترکیه اشاره کرد و گفت: آتش بس یعنی مهیا کردن فرصت نفس کشیدن برای تروریست ها! نباید به تروریست ها فرصت تجدید قوا داد.
حبیبی با اشاره به تحولات یمن افزود: ریاض پس از یک سال نسل کشی در یمن هیچ دستاوردی نداشته است. منابع اطلاعاتی منطقه خبر از تحولات در ساختار حکومتی عربستان می دهند. امیدواریم این تحولات به نفع جریان مقاومت در منطقه به منصه ظهور برسد.
سیام**1058** 1336

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
‫چکیده سخنرانی داغ جبراییلی امروز در دانشگاه اصفهان چرا نباید یک اشتباه را دوبار تکرار کرد؟!‬‎