سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توزیع بیش از یک میلیون نقشه امدادی و کتاب میان مسافران نوروزی/ استقبال مردم و مسئولین از کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای»


مسعود حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، در رابطه با اجرای شانزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی اظهار داشت: از ابتدای اجرای این طرح که 25 اسفند بوده است بیش از 798 هزار و 994 مسافر به پست‌های ثابت و سیار سازمان جوانان هلال‌احمر در جاده‌های کشور مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به انجام تست قند و فشارخون رایگان میان بیش از 67 هزار مسافر افزود: 41 هزار و 404 نفر نیز از ابتدای آغاز این طرح از خیمه‌های نماز سازمان در جاده‌ها بهره‌مند شده و 46 هزار و 352 کودک نیز از فضای دوستار کودک استفاده کرده‌اند.

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر گفت: همچنین طی این مدت یک میلیون و 58 هزار و 494 مورد بروشور، نقشه امدادی، کتاب و سی‌دی میان مسافران توزیع شده و تاکنون 15 هزار و 696 جوان در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی مشارکت کردند.

حبیبی با بیان اینکه استان‌های مازندران، خراسان رضوی، یزد، گلستان، کرمان بیشترین مراجعه به پایگاه‌های سازمان جوانان هلال‌احمر را به خود اختصاص داده‌اند خاطرنشان کرد: کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای» که توسط این سازمان راه‌اندازی شده تاکنون با استقبال بسیار زیاد مسافران و مسئولان واقع شده به طوری که سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سلطانی‌فر معاون رئیس‌جمهور و نجمه خدمتی قهرمان المپیک جهان و آسیا در رشته تیراندازی همچنین جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور با امضای میثاق‌نامه به این کمپین انسان‌دوستانه پیوستند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
استقبال از مسافران نوروزی در چالوس