فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تحصیل 500 دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور کرمانشاه


بهمن سعیدی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد دانشجوی مقطع ارشد هم اکنون در 22 رشته و گرایش در مرکز کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.
وی یادآور شد: مجوز 22 رشته - گرایش دیگر نیز در مقطع ارشد به تازگی اخذ شده است که در ترم های آینده اضافه خواهند شد.
سعیدی پور در ادامه از آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نوبت شانزدهم نیز خبر داد و افزود: علاقه مندان می توانند تا 15 آذر ماه با مراجعه به سایت www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه تصریح کرد: داوطلبان حداکثر تا 31 شهریور 95 باید در مقطع کارشناسی دانش آموخته شده باشند تا بتوانند در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد که اسفند ماه 94 برگزار می شود شرکت کنند.
وی با بیان اینکه ثبت نام در آزمون شرط معدل ندارد و پذیرش براساس ظرفیت صورت می گیرد، یادآور شد: داوطلبان در صورت قبولی در آزمون از مهر ماه سال 95 و در مقطع ارشد ادامه تحصیل خواهند داد.
سعیدی پور در پایان همچنین از تحصیل نزدیک به 25 هزار دانشجو در 80 رشته و گرایش در 14 مرکز و واحد پیام نور استان خبر داد.
7458/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نشست دانشجویی کارشناسی ارشد - دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل