فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جشنواره گلاب و گل در پردیس ملت


علیرضا زندوکیلی، مدیر فرهنگی هنری منطقه 4 در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: این جشنواره که همه ساله با هدف احیای سنت‌های بومی و محلی و ترویج فرهنگ مصرف عرقیات در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شد امسال همزمان با نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران در پردیس ملت برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره که با دکوری ویژه و با سبک سنتی در کنار حوض و آب نما در فضای باز پردیس برگزار می‌شود، بخش‌های متنوعی شامل تغذیه‌های سنتی و موسیقی آیینی استان‌ها در نظر گرفته شده است.
 
رییس فرهنگسرای اشراق ،ادامه داد: طرح «هر شهروند یک گره» یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در این جشنواره در نظر گرفته شده است که طی آن، علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان می‌توانند هر کدام با زدن یک گره در بافت  فرشی با پیامی از نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران سهیم شوند.

نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران از 28 اردیبهشت تا 3 خرداد پذیرای شهروندان تهرانی است. علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه‌ها می‌توانند به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، ابتدای بزرگراه نیایش، پردیس سینما گالری ملت مراجعه کنند. 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
جشنواره گل و گلاب مییمند