فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نشان تجربه بر روی دیوارهای سوره حوزه هنری البرز جای گرفت


به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی حوزه هنری استان البرز، نمایشگاه آثار نشان نوشته های اساتید طراحی استان البرز با عنوان'نشان تجربه'به همت خانه گرافیک حوزه هنری استان البرز و با همکاری انجمن علمی گرافیک مرکز فرهنگ وهنر البرز و موسسه فرهنگی ممیز میزبان حضور هنرمندان و علاقه مندان عرصه هنر گرافیک است.
مسئول واحد تجسمی حوزه هنری استان البرز گفت: پیشکسوتان و اساتید عرصه های مختلف هنر خاصه در هنر گرافیک، خط و جریان هنری گرافیک پس از انقلاب را متحول و آن را به پویایی رسانده اند.
محمد مهرابی افزود: نام اساتیدی چون مرحوم استاد 'ممیز' کافی است تا هنرمندان جوان عرصه گرافیک از زندگی و هنر ایشان درس ها بیاموزند، از این رو در نمایشگاه نشان تجربه آثار طراحی شده از سوی این اساتید بزرگ را با جوانان و هنرمندان عرصه گرافیک بار دیگر و شاید با عینکی بیناتر به نظاره نشسته ایم.
وی همچنین با تاکید بر احترام خاص اساتید فقید هنر گرافیک گفت: خانه گرافیک این نمایشگاه را به استاد فقید و پدر گرافیک ایران استاد 'مرتضی ممیز' تقدیم کرده است.
'مرتضی ممیز' در طول نیم قرن فعالیت هنری خود در ایران و عرصه هنر بین المللی، در احیا و ابداع هنر گرافیک در ایران و پیش برد و گسترش فرهنگ ملی و سنت های هنری نقش بارزی داشت و به این سبب او را 'پدر هنر گرافیک ایران' می نامند.
مسئول واحد تجسمی حوزه هنری استان البرز از هنرمندان عرصه گرافیک به منظور استفاده از فضای علمی این نمایشگاه دعوت به بازدید کرد.
آثار اساتید طراحی استان البرز با عنوان'نشان تجربه' از دوشنبه 30 آذر ماه لغایت 3 دی ماه سال 1394 از ساعت 10 بامداد الی 18 عصر در نگار خانه سوره حوزه هنری البرز به آدرس کرج- میدان نبوت به سمت بلوار مطهری، خیابان میلاد 4، پلاک 82 برگزار و میزبان هنرمندان و علاقه مندان عرصه هنر گرافیک خواهد بود.
علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با نحوه فعالیتهای حوزه هنری استان البرز واطلاع از برنامه های در حال انجام حوزه هنری میتوانند به پایگاه اطلاع رسانی این مرکز به آدرس www.artalborz.ir مراجعه واز آخرین رویدادهای هنری استان مطلع گردند.ک/1
6156/ 6155

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اجرا در حوزه هنری(قسمت اول)