سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سه عضو شورای شهر تهران داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی شدند


ابوالفضل قناعتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: 'محمد سالاری، احمد حکیمی پور و ولی الله شجاع پوریان' سه عضو شورای اسلامی شهر تهران برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی داوطلب شده اند.
وی اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر تهران می توانند براساس قانون همزمان با حضور در شورای شهر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از سایر شهرستان های کشور داوطلب شوند.
وی اظهار کرد: براساس قانون هرگاه این افراد به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند از حضور در شورای شهر استعفا خواهند کرد.
قناعتی خاطرنشان کرد: محمد سالاری از شهرستان سبزوار، احمد حکیمی پور از شهرستان زنجان و ولی الله شجاع پوریان از شهرستان بهبان داوطلب عضویت در مجلس شورای اسلامی می شوند.
شورای اسلامی شهر تهران 31 عضو اصلی دارد و در صورت استعفای هر یک از اعضای شورای شهر عضو علی البدل جایگزین آنها می شود.
ثبت نام داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز(شنبه) در سراسر کشور آغاز شده است.
تهرام/7244/9353// 1625

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازدید شورای دانش آموزی از شورای اسلامی شهر تهران