سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هدیه پوتین به رهبر عالی ایران نشانه احترام وی به اسلام است


پایگاه خبری نهرین نت در گزارشی در همین رابطه نوشت: قرآنی که پوتین به رهبر عالی ایران هدیه کرد، نشان می دهد که وی به اسلام احترام می گذارد و آن را محترم می شمارد، اسلامی که نماینده آن ایران در منطقه است نه اسلامی که کشورهای منطقه در جهت منافع آمریکا و یا اسلامی که تروریست های وهابی با بریدن سر افراد بی گناه به اسم اسلام دروغین به نمایش گذاشته اند.
هدیه پوتین در صندوق بزرگی نهاده شده بود که چند تن از افراد همراه رئیس جمهوری روسیه آن را حمل می کردند و به گفته منابع مطلع این قرآن بر روی پوست آهو نوشته شده است و از قدیمی ترین نسخه های مصحف شریف در جهان به شمار می رود.
نهرین نت به نقل از رادیو صوت العراق افزود: هدیه قرآن کریم از سوی پوتین به رهبر عالی ایران نشانه احترام عمیق وی به قرآن کریم و درک عظمت این کتاب مقدس است و از سوی دیگر نشانه ایمان پوتین به این که اسلام دینی آسمانی است و پلی برای ارتباط بین روسیه ارتدوکس و مسلمانان این کشور که نزدیک به 30 میلیون نفر هستند، می باشد.
پوتین با این کار خود نشان داد که کشور ایران بیان کننده اسلام واقعی و بر اساس آموزه های قرآن کریم است نه اسلامی که کشورهای عربی بر اساس طرح های امنیتی و سیاسی و منافع آمریکا و در لباس اسلام و خدمت به حرمین شریفین مانند عربستان و قطر به نمایش گذاشته اند.
این اقدام همچنین نشانه عمق تفکر استراتژیک رئیس جمهوری روسیه است که تلاش می کند تمایل خود را به نشست میان مسیحیت و اسلام و بین روسیه ارتدوکس با ایران اسلامی از نظر سیاسی و فرهنگی نشان دهد و این برخلاف تفکر غربی ها و مقامات غربی در سیاست های خارجی و داخلی کشورشان است که مدعی برخورد تمدن ها و مذاهب هستند.
برپایه این گزارش، اوضاع کنونی به گونه ای است که کشورهای غربی به جای مجازات تروریسم و محکوم کردن آن و مجازات کشورهایی که حامی تروریسم هستند به مجازات اسلام پرداخته اند؛ به طور مثال کشورهای غربی مانند فرانسه ممنوعیت حجاب برای دانشجویان دختر وضع کرده و مانع از تحصیل آنان می شوند.
بنابراین گزارش، کشورهایی چون آمریکا و فرانسه به جای مجازات تروریست ها و کشورهای حامی آنان که افکار تروریستی را به نام اسلام تبلیغ می کنند و در راس آنها عربستان و قطر قرار دارند در کشورهای خود قوانینی به تصویب رسانده اند که حقوق و احساسات مسلمانان مقیم و مسلمانانی که تابعیت این کشورها را دارند زیرپا می گذارند.
خاورم**1408**1275

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پوتین تابع رهبر ایران!حتما ببینید