فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مهران غفوریان از «سه شو» جدا شد؟


تهیه کننده برنامه تلویزیونی «سه‌شو» گفت: آقای مهران غفوریان با این برنامه همکاری خوبی دارد و جدایی او از سه‌شو شایعه است.

خبرگزاری فارس: تهیه کننده برنامه تلویزیونی «سه‌شو» گفت: آقای مهران غفوریان با این برنامه همکاری خوبی دارد و جدایی او از سه‌شو شایعه است.

«علیرضا ابراهیمی» گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تصویربرداری «سه‌شو» ادامه دارد و می‌توانیم این نوید را به مخاطبان خود بدهیم که در هفته‌های آتی شاهد برنامه‌ای جذاب تر و مفرح‌تر خواهند بود.

وی ادامه داد: به زودی 2 گروه از بازیگران به کار اضافه می‌شوند. یک گروه متشکل از بازیگران چهره آشنای حوزه طنز است و گروه دیگر متشکل از بازیگرانی است که ثبت نام کرده‌اند، ما از آنها تست گرفته‌ایم و قابلیت بازی و حضور جلوی دوربین را داشته‌اند.

ابراهیمی همچنین درباره قهر غفوریان و جدایی‌اش از سازندگان برنامه «سه‌شو» تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست. در حقیقت آقای غفوریان باید سر یک کار سینمایی حاضر می‌شدند و به همین دلیل با هماهنگی با گروه در مودت زمان مشخص سر کار سینمایی حضور یافت و دوباره به نزد ما بازگشت.

وی در پایان گفت: جا دارد از آقای رضویان و همچنین مهران مدیری تشکر کنم. آقای رضویان پس از پایان تصویربرداری «درحاشیه» تمام و کمال وقت خود را روی «سه‌شو» گذاشته و البته در مدت حضور در سریال درحاشیه نیز آقای مدیری لطف کرده و این موضوع را مدیریت کردند.

مجموعه تلویزیونی «سه شو» روزهای پنج شنبه و جمعه و البته در مناسبت‌های خاص روی آنتن خواهد رفت و این روز‌ها تصویربرداری در بلوار ارتش ادامه دارد.

عوامل اصلی این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: تهیه کننده: علیرضا ابراهیمی، کارگردان: سیدجواد رضویان، مجری طرح و مدیر تولید: علیرضا نجف‌زاده، مشاور پروژه: مهران مهام، جانشین تولید: مهدی رجبی، ناظر کیفی: فرهاد خسروی، نویسندگان: گروه فیلمنامه نویسی هلیوم، مجریان: مهران غفوریان، سید جواد رضویان، بازیگران: حمید لولایی، مریم سعادت، محسن قاضی مرادی، سحر ذکریا، ماندانا سوری، ایمان صفا، بیژن پیشدادی، حمیدرضا الله یاری، سیدرضا حسینی، ملیحه شیخلو، شایان جلالی، بازیگر خردسال: امیرحسین کافتری.


ویدیو مرتبط :
استندآپ کمدی مهران غفوریان و برادرش مهدی غفوریان