سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون عملیات سپاه: قدرت موشکی ایران برای دوست و دشمن آشکار شده است


معاون عملیات سپاه: قدرت موشکی ایران برای دوست و دشمن آشکار شده است

ایرنا/ معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت نظامی و دفاعی ایران اسلامی روز به روز افزایش یافته و قدرت موشکی ایران بر دوست و دشمن مشخص و مبرهن است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ مهدی ربانی شامگاه چهارشنبه در کنگره بزرگداشت 200 شهید مسجد فاطمیه اصفهان افزود: برد موشک تازه آزمایش شده عماد با خطای 10 متر است و شهرهای موشکی که در چند صد متری زیر زمین قرار دارند، آماده شلیک به سمت دشمن است.
وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز برای مقابله با تهدیدهای داخلی نیز در مقیاس گسترده دارای یک توان نظامی و دفاعی عظیم است که متصل به آحاد مردم است.
سردار ربانی تاکید کرد: آمادگی بالای جوانان ایرانی و رزمندگان اسلام برای مقابله با تهدید نرم دشمن بخشی دیگر از قابلیت های دفاعی ایران است.
وی با اشاره به تحریم ها علیه ملت ایران گفت: تحریم نیز دیگر حربه و نقشه دشمن علیه ما بود که با توانایی، تلاش، همت و اراده پولادین جوانان انقلابی شکسته شد.
وی با اشاره به پیشرفت های علمی و دستاوردهای کشور با وجود تحریم گفت: دشمن امروز عقب نشینی کرده است.
سردار ربانی با تاکید بر اینکه تشکیل خط مقاومت اسلامی در منطقه از برکات صدور انقلاب اسلامی است، افزود: عمق دفاعی ایران، دریای مدیترانه است و خط مقدم مبارزه ایران با دشمن به مرزهای رژیم صهیونیستی رسیده است.
وی همچنین به ایجاد گروهک تروریستی داعش از سوی غرب اشاره کرد و گفت: اسلام هراسی در کشورهای اروپایی، درگیری داخلی کشورهای مسلمان و خاورمیانه از جمله اهداف غرب برای ایجاد گروهک تروریستی داعش بود.
معاون عملیات سپاه پاسداران همچنین گفت: با وجود تمام توطئه ها ارتش عظیم از بدنه مردمی در قالب نیروهای بسیجی در سوریه، عراق، یمن و علیه جبهه استکبار شکل گرفته است.
کنگره بزرگداشت 200 شهید مسجد فاطمیه اصفهان با حضور خانواده شهیدان ، اقشار مردم و شماری از مسئولان به منظور تجلیل از مقام شامخ شهیدان و تبیین نقش محوری این مسجد در بسیج نیروهای مردمی و گسیل به جبهه های جنگ تحمیلی برگزار شد


ویدیو مرتبط :
قدرت موشکی سپاه ایران