ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رکوردشکنی رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا


ایرنا/ اسطوره تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا برابر تیم مالمو سوئد، رکورد گلزنی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را شکست.
تیم فوتبال رئال مادرید دیشب (سه شنبه) در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر مالمو با نتیجه پرگل 8 بر صفر به برتری رسید.
رئال با این نتیجه به رکورد لیورپول دست یافت که با پیروزی هشت بر صفر مقابل بشیکتاش در سال 2007 بدست آمده بود.
کریستیانو رونالدو در دقایق 39، 47، 50 و 59، کریم بنزما در دقایق 12، 24 و 74، متئو کواچیچ در دقیقه 70 برای رئال مادرید گلزنی کردند.
رونالدو با چهار گلی که در این دیدار به ثمر رساند رکورد گلزنی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری را به 11 گل رساند و رکورد 88 گل در لیگ قهرمانان اروپا را شکست.
این ستاره پرتغالی که در پنج دیدار گذشته رئال مادرید 7 گل به ثمر رسانده بود، موفق شد رکورد قبلی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را که به صورت مشترک از آن وی و لوییز آدریانو با 9 گل زده بود، جابجا کند.
وی شش دقیقه قبل از پایان نیمه اول، رئال را با نتیجه 3 بر صفر پیش انداخت و در دقایق 47، 50 و 59 سه گل دیگر به ثمر رساند.
سه گل او در نیمه دوم این دیدار، سومین سه گانه سریع در تاریخ این رقابتها محسوب می شود.
تعداد گل های رونالدو که برای پنجمین دوره متوالی در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا دو رقمی شده است و رکورد گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا را به 88 گل رساند.
او اولین بازیکن رئال مادرید است که در یک مسابقه لیگ قهرمانان اروپا چهار گل به ثمر رسانده است. رکورد مجموع پنج گل همچنان در اختیار لیونل مسی و لوئیز آدریانو است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ده گل برتر رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا