مرگ 15 نفر در جاده‌های سیستان‌و‌بلوچستان ظرف 4 روز


‌معاون اجرایی مرکز فوریت‌های پزشکی زاهدان گفت: در حادثه تصادف زنجیره‌ای دو روز گذشته در محور خاش-سراوان یک نفر در دم جان‌ باخت و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

حسن شه‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا بیان مطلب بالا اظهار کرد: در این حادثه که‌ در کیلومتر 65 محور خاش-سراوان رخ داد، دو دستگاه خودروی وانت حامل سوخت به دو دستگاه خودروی سواری برخورد کردند.

وی در ادامه با اشاره بر فوت یک نفر در صحنه این تصادف، گفت: چهار زخمی این حادثه نیز توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) خاش منتقل شده‌اند.

شه‌بخش همچنین از واژگونی یک خودروی پراید درچند روز گذشته در این محور خبر داد و افزود: 15 آذر نیز بر اثر واژگونی یک خودرو پراید در همین محور‌(خاش-سراوان) دو نفر جان خود را از دست داده و یک نفر نیز زخمی شده است.

این مسئول با بیان اینکه از ابتدای این هفته تا کنون چند تصادف در محورهای «زاهدان-خاش-سراوان» رخ داده است، گفت: در این مدت 15 نفر جان خود را از دست داده‌اند که بیش‌ترین تلفات مربوط به محور زاهدان-خاش بوده است.

به گزارش ایسنا، شامگاه شنبه (14 آذر) در حادثه تصادف سه دستگاه خودروی سواری و وانت در کیلومتر 80 محور زاهدان-خاش 10 نفر از جمله پنج کودک کشته شدند.

پس از این حادثه ناصر کاشانی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد که نسبت‌ به تسریع در باره احداث بزرگراه یا تعریض جاده زاهدان-خاش اقدام شود.


ویدیو مرتبط :
طوفان سیستان و بلوچستان ۶۰۰ نفر را مصدوم کرد