سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سه هزار نفر در راه مانده در قزوین اسکان داده شدند/ تعطیلی مدارس نوبت صبح استان


منوچهر حبیبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از روز گذشته جاده قدیم قزوین-رشت، آوج به رزن و آزادراه قزوین-زنجان به علت کولاک شدید مسدود و عبور خودروهها در آن ممنوع شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه در راه ماندگان در مناطق مختلف استان از جمله قزوین، تاکستان و آوج اسکان داده شده اند، اظهار کرد: راهداران می کوشند مسیرهای یاد شده را بازگشایی کنند.
وی اظهار کرد: به منظور رسیدگی به در راه ماندگان احتمالی و ارائه خدمات رسانی مناسب به مردم تمامی نیروهای امدادرسان و عضو شورای مدیریت بحران استان قزوین از جمله جمعیت هلال احمر، اورژانس، پلیس راه و عوامل راهداری اداره کل راه و شهرسازی در آماده باش کامل به سر می برند.
این مسئول همچنین یادآور شد: با تشخیص شورای مدیریت بحران استان و آموزش و پرورش به علت برودت هوا و یخبندان تمامی مدارس نوبت صبح استان قزوین در همه مقاطع امروز دوشنبه تعطیل است.
بارش برف در برخی نقاط استان قزوین از روز گذشته اغاز شده است وهواشناسی پیش بینی کرده تا ظهر امروز دوشنبه ادامه داشته باشد.
3013/ 6128

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تیزر تبلیغاتی سه هزار شهید استان سمنان 2