فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



امتحان زبان فارسی به جای زبان انگلیسی در آزمون سراسری آموزش و پرورش هامبورگ


به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، مریم قربانیان، معلم ایرانی زبان فارسی در مدرسه هامبورگ، با بیان اینكه این امتحانات برای پایان كلاس نهم و دهم دانش آموزان به صورت سراسری بین همه مدارس هامبورگ برگزار می شود، گفت: امتحانات از دروس آلمانی، انگلیسی و ریاضیات به صورت سراسری برگزار می شود كه دانش آموزان فارسی زبان، می توانند به جای زبان انگلیسی، زبان فارسی را امتحان بدهند و نمره اش جایگزین درس انگلیسی می شود.
این معلم رسمی در مدرسه «اشتات تایل شوله آم زِ» با سابقه بیش از 20سال تدریس زبان فارسی، افزود: البته طبق قوانین آموزش و پرورش شهر هامبورگ، از هفت سال پیش، هر دانش آموزی می تواند زبان مادری خود را به جای زبان انگلیسی امتحان بدهد كه زبان فارسی نیز به این زبان ها اضافه شده است.
وی گفت: آزمون سراسری به دو صورت كتبی و شفاهی و طی دو روز برگزار می شود.
قربانیان خاطر نشان كرد: برگه های آزمون های دانش آموزان فارسی زبان از مدارس به وزارت آموزش و پرورش هامبورگ تحویل داده می شود و آنها به ما تحویل می دهند تا در فرصت 4 هفته ای، تصحیح و جهت اعلام نمرات، به آموزش و پرورش بازگردانیم.
فراهنگ **1085**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فیلم آموزشی رایگان فارسی آزمون زبان انگلیسی آیلتس IELTS