سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه قزوین: نامه دوم رهبری به جوانان اروپا دعوت به شناخت صحیح از اسلام بود


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجد النبی (ص) برگزار شد، افزود: معظم له در نامه دوم خود به جوانان اروپا از آنها خواستند تا در مورد اسلام مطالعه کرده و معیار شناخت خود از این دین را گفته ها و مطالبی که سران غربی عنوان می کنند، قرار ندهند.
خطیب نماز جمعه قزوین، طرح این که تروریسم دغدغه همه است را از مهم ترین بخش های این نامه دانست و گفت: برای مبارزه با تروریسم که آمریکا و انگلیس، رژیم صهیونیستی و دولت سعودی تقویت کننده آن هستند همه باید اقدام کنند.
امام جمعه قزوین همچنین به راهپیمایی با شکوه اربعین و حضور میلیون ها دوست دار اهل بیت عصمت و طهارت در کربلا اشاره کرد و گفت: افرادی که موفق به رفتن به این سفر معنوی نشدند نیز در شهرهای خود به عشق سید و سالار شهید اباعبدالله الحسین(ع) به پیاده پرداختند و در شکل گیری حماسه بزرگ اربعین سهیم شدند.
حجت الاسلام عابدینی با بیان اینکه راه قدس از کربلا می گذرد، اظهار کرد: امیدواریم حماسه با شکوه اربعین باعث شود همان گونه رژیم بعث در عراق حاکمیت را رها کرد تا بدست مسلمانان برسد، این اتفاق را نیز در فلسطین شاهد بوده و نظاره گر کوچ اشغال گران و خارج شدن این جنایت کاران از سرزمین های اشغالی باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دو راه پیش رو داریم که باید یکی از آنها را برگزینیم، افزود: یکی از آنها راه قران، دین، ائمه اطهار (ع) و معنویت می باشد و راه دیگر نیز راهی است که به لندن و آمریکا، دست دادن با دشمن، ظالمان و ستم کاران ختم می شود.
امام جمعه قزوین همچنین با اشاره به پیش رو بودن 16 آذر روز دانشجو، گفت: نزدیک به 140 تا 150 هزار دانشجو در استان قزوین به تحصیل می پردازند که این یک فرصت طلایی برای به کار گیری از نیروهای متخصص و آماده به کار محسوب می شود.
وی از دانشجویان به عنوان قشری مومن، دارای دل های پاک و با صفا و با عزمی راسخ برای خدمت به جامعه و نظام یاد کرد و افزود: امیدواریم این جامعه مورد سوء استفاده برخی فرصت طلبان از جمله فتنه گران قرار نگیرند.
حجت الاسلام عابدینی در پایان خطبه های خود به پیش رو بودن 27 صفر روز وقف اشاره کرد و گفت: امیدواریم شاهد احیای وقف در جامعه اسلامی باشیم که البته این کار باید به شکل صحیح، عاقلانه و همراه با مشورت از بزرگان و عالمان صورت بگیرد.
313/ 6128

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کلیپ نامه رهبری به جوانان اروپا