فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برپایی نمایشگاه بین المللی نقاشی و عكس در دزفول


نادر سعادتی فرد روز دوشنبه به ایرنا افزود:تمهیدات لازم برای برپایی نمایشگاه بین المللی نقاشی و عكس با عنوان 'مردم و هنر شرق' با حضور دو هنرمند هلندی در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول در اواخر هفته جاری فراهم شده تا آثار هنرمندان 17 كشور مختلف و نیز آثاری از هنرمندان ایرانی به نمایش در آید.
وی افزود:در این نمایشگاه 70 اثر گرافیك،نقاشی و عكاسی با موضوع مردم و هنر شرق به نمایش درخواهد آمد كه از این تعداد 50 اثر متعلق به هنرمندان خارجی و 20 اثر متعلق به هنرمندان ایرانی می باشند.
سعادتی با اشاره به اینكه این نمایشگاه از پنجشنبه 16 اردیبهشت ماه به مدت 10 روز در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول برپا خواهد بود گفت:هدف از برپایی این نمایشگاه همكاری هنرمندان ایرانی با انجمن آرت نیشنس آلمان و صلح و دوستی بین كشورها می باشد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول اظهار كرد:این نمایشگاه توسط اداره ارشاد دزفول و انجمن هنرهای تجسمی دزفول برگزار می شود و در حاشیه آن دو هنرمند هلندی از آثار تاریخی و دیدنی دزفول ، موزه شوش و چغازنبیل دیدن می كنند .
وی افزود:برگزاری كارگاه آموزشی كوتاه مدت ، بازدید هنرمندان خارجی از تئاتر دایره و دلقك،بازدید از گالری ژرفای هنر و دیدار با هنرمند پیشكسوت حبیب نقاش از دیگر برنامه هایی این كه در حاشیه این نمایشگاه انجام خواهد شد.
سعادتی فرد گفت:در این نمایشگاه دو هنرمند دزفولی عبدالرضا رابطی و حمید نورآبادی كه آثار آنها در چندین نمایشگاه بین المللی به نمایش گذاشته شده است حضور خواهند داشت.
7278/6068

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برپایی سه نمایشگاه بین المللی و یک نمایشگاه داخلی در ته