فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



روزنامه خبر شمال در هفته وحدت در پنج استان شمالی کشور منتشر می شود


مهدی روحی روز شنبه افزود : گستره توزیع این روزنامه از این پس در استانهای مازندران ، گیلان ، گلستان ، سمنان و خراسان شمالی خواهد شد.
وی ادامه داد : در مدت زمانی کمتر از 13 ماه از انتشار روزنامه خبر شمال ، با درخواست ما ، وزارت ارشاد موافقت خود را با 5 استانه شدن روزنامه اعلام کرد.
وی ادامه داد: با استخدام نیروهای فعال و کارآزموده در این استان های فوق علاوه بر گسترش توزیع تعداد صفحه های روزنامه نیز از هشت صفحه کنونی به 12 صفحه افزایش می یابد و روزنامه بطور مرتب چاپ و انتشار خواهد یافت.
وی افزود : تلاش ما بر این است که روزنامه ای در حد نام و اعتبار این منطقه داشته باشیم به همین خاطر زبده ترین تیم تحریریه را در این استان ها گرد آوری کرده ایم .
روحی درادامه افزود : روزنامه خبر شمال تنها روزنامه ای است که در منطقه شمال کشور در سطح 5 استان مجوز انتشار دارد.
روحی خاطرنشان کرد : به دنبال طرح نام روزنامه 5 استانه نیستیم و قصد داریم تا نقش پر رنگی را در عرصه رسانه های منطقه داشته باشیم.
وی تصریح کرد : همچنین قرار نیست در آینده ای نزدیک برای تبدیل شدن به روزنامه کشوری اقدام کنیم چرا که باید ابتدا زیر ساخت های این مهم فراهم و مهیا شود.
روزنامه خبر شمال در فروردین ماه سال 83 با نام سرخ رود بصورت دو هفته نامه وارد عرصه رسانه شد. از آن تاریخ فراز و نشیب های زیادی را طی کرده و سرانجام بعد از تغییر نام به خبر شمال، هفته نامه شده و سرانجام مجوز انتشار روزنامه دریافت کرد.
6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برترین های هفته دوم از نگاه روزنامه خبر ورزشی