سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حکم اعدام رئیس حلقه عرفان نقض شد/ در انتظار بررسی مجدد پرونده و صدور حکم جدید هستیم


محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، در خصوص اخباری مبنی بر اینکه پرونده محمدعلی طاهری سرکرده عرفان حلقه به شعبه 26 دادگاه انقلاب بازگشته است، گفت: من امروز به دادگاه مراجعه کردم، آنها اعلام کردند که حکم نقض شده اما هنوز پرونده نرسیده است.

وی با بیان اینکه ما پیش‌بینی می‌کردیم حکم صادره نقض شود، گفت: حکمی که صادر شد به استناد قانون سال 92 بود در حالیکه این حکم نسبت به عملی که سال 89 اتفاق افتاده بود صادر شده بود به همین دلیل رأی غیرقانونی محسوب می‌شد.

علیزاده تصریح کرد: براساس اظهارات مدیر شعبه، دیوان عالی به حکم صادره نقض تحقیقات گرفته اما چون هنوز پرونده به دادگاه نیامده دقیقاً نمی‌دانم به کدام بخش نقض گرفته‌اند.

وکیل طاهری با اشاره به اینکه حکم اولیه اعدام بوده و حالا نقض شده است، گفت: پرونده به شعبه صادرکننده رای برگشت خورده، شعبه مجدداً باید پرونده را بررسی و حکم جدیدی را صادر کند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/YCRNRK


ویدیو مرتبط :
صدور حکم 3 پرونده قاچاق طلا