سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حزب الله از استقلال ملت‌ها حمایت میکند/ عربستان با اسرائیل همگام شد


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری النشره، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سالن مرکز فرهنگ امام خمینی (رض) در شهر بعلبک گفت: اقدام عربستان در توصیف حزب الله به گروهی تروریستی، اعلام دشمنی علیه این حزب است. عربستان و همراهانش در واقع با دستاوردهای درخشان و موثر حزب الله دشمنی می کنند و خودشان را در جرگه اسرائیل قرار می دهند.

وی افزود: حزب مقاوم و تاثیرگذار در منطقه همان حزب الله است که توانست اسرائیل را شکست دهد و خاک لبنان را آزاد و مقاومت موثری را در منطقه بنیان بگذارد. این وضعیت بر طرح اسرائیل و موجودیتش تاثیر گذاشت. در اینجا، عربستان برای یاری رساندن به اسرائیل وارد عمل شد.

شیخ نعیم قاسم گفت: حزب الله از وحدت اسلامی و وحدت ملی حمایت می کند و موفق شد که با گروههای مختلف در لبنان همکاری و با آنها در دولتی ملی مشارکت کند و برای تحکیم امنیت و ثبات تلاش کند. این حزب موفق شد تا بارها در سطح مذهبی و طائفه ای از بروز فتنه جلوگیری کند اما عربستان نمی تواند بدون فتنه انگیزی و تخریب کردن وحدت بین مسلمانان و بین مسلمانان و مسیحیان حضوری برای خود متصور شود.

وی افزود: حزب الله از استقلال ملت ها حمایت می کند و در نتیجه، موضع سرسختانه ای در تایید جنبش های مردم یمن و سوریهِ مقاوم و ملت عراق و ملت بحرین گرفته است. حزب الله از تمام مسائل آزادیبخش در منطقه و جهان حمایت می کند اما عربستان جنبش های مقاومت را خطری برای استبداد و سلطه گری خود می داند و از این رو، رویکرد خصمانه در قبال حزب الله می گیرد تا اینکه جلوی این دستاوردهای بزرگ و عظیم را بگیرد. این وضعیت نشان می دهد که ما در جبهه حق و حقیقت قرار داریم.

معاون دبیرکل حزب الله گفت: بگذارید روشن کنم که اقدام آنها در توصیف ما به تروریسم، فقط و فقط بر اطمینان و ثابت قدمی ما می افزاید و تاکید می کند که ما حق هستیم زیرا اگر - کسی که اسرائیل را تایید و برای عادی سازی و به رسمیت شناختن این رژیم تلاش می کند- علیه ما موضع بگیرد، این نشان دهنده میزان دردی است که به علت مقابله ما با اسرائیل می کشد. این امر نشانه ای از شکست عربستان در همه گام هایش است.

وی تصریح کرد: برداشت ما این است که آنها هرچه بیشتر شکست خواهند خورد و پیش از آنها، آمریکا و اسرائیل ما را تروریست خواندند، اما نتیجه چه شد؟ نتیجه، پیروزی بر آنها بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
چرا ایران از حزب الله حمایت میکند ؟