فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پردیس سینمایی بهمن سنندج به پیشرفته ترین سیستم پخش دیجیتال مجهز شد


رییس حوزه هنری کردستان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در گرامیداشت سفر رهبری به کردستان، با مساعدت های رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان، همکاری و مساعدت موسسه تبلیغاتی بهمن سبز و موسسه سینما شهر، سالن شماره یک پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان پنجمین سالن سینمایی در کشور به سیستم دیجیتال بارکو مجهز شد.
امین مرادی افزود: با مجهز شدن این پردیس به سیستم دیجیتال 'بارکو' از این پس شهروندان و بینندگان سینما ، شاهد تماشای آثار سینمایی به بهترین کیفیت پخش دنیا خواهند شد.
وی به ویژگی های این سیستم پخش اشاره کرد و گفت: این سیستم دارای وضوح وکیفیت بسیار بالای پخش و وضوح بالای تصویر و امکانات دیگر پخش سینمایی بوده و ساخت کشور بلژیک است.
رییس حوزه هنری کردستان اظهار کرد: در دو ماه اول سال جاری با کیفیت ارائه خدمات در این پردیس سینمایی در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد شش برابری مخاطب بوده ایم که علاوه بر کیفیت بالای فیلم های اکران شده، ناشی از ویژگی های صوتی و تصویری، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و فضاهای جانبی بسیار مناسب آن بوده است.
وی ادامه داد: به زودی یکی از مجهزترین استودیوهای صدا و تصویر در غرب کشور و سالن جلسات چند منظوره در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج به دیگر فضاهای این پردیس افزوده می شود که نقش بسیار ارزنده ای را در مرتفع کردن نیازمندی های فرهنگی و هنری استان ایفا خواهد کرد.
پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی غرب کشور با سه سالن سینمایی، گالری، کلاس های آموزشی، کافی شاپ و دیگر فضاهای جانبی با امکان پخش دالبی و سیستم های پیشرفته سرمایشی و گرمایشی در سنندج با تعداد 759 صندلی به ارائه خدمت می پردازد.
7348/1904

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دستگاه برش زهوار کرفت مولر مجهز به سیستم متر دیجیتال