یخچالی: ندیدم چه کسی به من ضربه زد


خبرگزاری ایسنا: پس از پایان دیدار دو تیم بسکتبال پتروشیمی و نفت آبادان که با برتری تیم ماهشهری به پایان رسید، یکی از تماشاگران آبادانی با شیء تیزی به بهنام یخچالی، ملی‌پوش پتروشیمی حمله کرد و کتف او را زخمی کرد.

بهنام یخچالی درباره ضربه‌ای که به کتفش وارد شد، اظها‌ر کرد: پس از پایان مسابقه و در زمانی که می خواستم به رختکن بروم دردی را روی کتفم احساس کردم. وقتی برگشتم دیدم که کتفم پر از خون شده است. متوجه نبودم چه کسی و با چه چیزی به من ضربه زد. برخی از رسانه‌ها گفته‌اند که چاقو و برخی‌ها هم گفته‌اند که صندلی شکسته شده، اما در آن شلوغی خودم چیزی ندیدم.

ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی افزود: خدا را شکر جراحت جدی نیست. سطح زخم کوچک، ولی عمیق است. می‌توانم دستم را تکان دهم. باید امروز دکتر کتفم را ببیند و نظرش را بدهد. فکر می‌کنم اگر ضربه محکم‌تر زده می‌شد مشکلی پیش می آمد که خدا را شکر این اتفاق رخ نداده است. من دیشب دستم را بخیه زدم و امروز دکتر آن را معاینه می‌کند.

او در پایان درباره دیدار با نفت آبادان، خاطر‌ نشان کرد: داربی خوزستان همیشه حساسیت زیادی دارد، چه برسد به این که این بار دو تیم در رده‌های اول و دوم لیگ نیز حضور داشتند و همین باعث شده بود حساسیت بیشتر شود. تماشاگران زیادی نیز در سالن حضور داشتند و بازی بسیار دشوار بود که خدا را شکر توانستیم برنده شویم. تیم روی روال خوبی قرار گرفته است و با هم هماهنگ شده ایم. امیدوارم که همین روند را ادامه دهیم.


ویدیو مرتبط :
‫هشت ماهه پیش یکی از عقب زد به ماشینم با اینکه صدمه‌ای ندیدم اما بعد از اون می‌ترسم رانندگی کنم‬‎