سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پاسخ سردار فدوی به ادعای آمریکایی ها درباره قایق های تندروی سپاه


پاسخ سردار فدوی به ادعای آمریکایی ها درباره قایق های تندروی سپاهآخرین خبر/ فرمانده نیروی دریایی سپاه از ساخت شناورهای جدید با سرعت ۸۰ نات خبر داد و گفت که این شناورها تولید انبوه خواهند شد.

به گزارش تسنیم، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به زودی نیروی دریایی سپاه شناورهای جدید خود را با سرعت 80 نات در ساعت به تولید انبوه خواهد رساند. وی درباره ادعای آمریکا درباره ساخت یک موشک که می‌تواند قایق‌های تندروی ایران را نابود کند، توضیح داد: آنها حرف می‌زنند و ادعا دارند. آنها به توانمندی سرعت 20 نات در ساعت دست یافته‌اند که این تکنولوژی برای 10 سال گذشته کشور ما است و در حال حاضر جوانان پاسدار ما این سرعت را به 80 نات رسانده‌اند.فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین، آمریکایی‌ها را عامل همه ناامنی‌های منطقه دانست و اظهار داشت: اگر آن‌ها سر جای خود بنشینند هیچ مشکلی در منطقه پیش نخواهد آمد.

همچنین به گزارش میزان، سردار فدوی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظرتان در رابطه با فیلم بادیگارد چیست بیان داشت: این فیلم را دیده ام؛ بادیگارد هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ محتوایی عالی بود زیرا بیانگر این امر بود که پاسداری و حفاظت از انقلاب اسلامی تحت هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
رهگیری ناو آمریکایی توسط قایق های تندروی سپاه (جدید)