سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نخبگان جامعه و مردم جلوی انحراف را با آسیب شناسی و روشنگری بگیرند


حجت الاسلام علی سعیدی روز سه شنبه در كنگره ملی شهید شاخص كشوری 'رضا سلیمانی ابهری' و 36 هزار دانش آموز شهید زنجان افزود: همانطور كه استاندارد در ساخت كالاها وجود دارد، دو نوع استاندارد نیز در بشر وجود دارد كه یكی ذاتی و همیشگی است و تغییر آن در دست بشر نیست و دیگری در دست بشر و قابل تغییر است.
وی به استانداردهای عصر انبیا و معصومین و دوران غیبت اشاره و ابراز كرد: ویژگی هایی مانند وحی، عصمت و علم غیب برای پیامبران و امامان و اجتهاد و عدالت برای ولی فقیه نیز استاندارد، ثابت و غیرقابل تغییر است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار كرد: بیشترین بدل برای دین انبیای الهی و جایگزین وجود ذات خداوند متعال ایجاد و توسط انسان های شرقی و غربی از آن رونمایی و به عنوان مدل زندگی به خورد مردم جهان داده می شود.
وی به پنج گفتمان و مكتب فكری رایج در طول هزار سال گذشته اشاره كرد و افزود: از این تعداد چهار گفتمان بدلی و یك گفتمان دینی واقعی بود، كه گفتمان های ناسیونالیسم، لیبرالیسیم، ماركسیسم و اندیشه التقاطی نادرست بوده و نمی تواند برای نجات بشریت نسخه بپیچد.
حجت الاسلام سعیدی اظهار كرد: اگر مسئولی استانداردها در شریعت الهی را رعایت نكند مردم با او برخورد می كنند.
وی با بیان ویژگی های شهید مطهری، ابراز داشت: مطهری شخصیتی بود كه در زمان حیاتش استاندارد های دین و رهبری را به مردم معرفی كرد و در مقابل ادیان و شریعت های بدلی ایستاد و موجب شناخت مردم از آن جریان ها شد، به واقع مطهری شاخص میدان شناخت و بصیرت دادن به جامعه بود.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نقش معلم بزرگ انقلاب در آسیب شناسی، شناخت دقیق و تبیین خطوط اصلی اسلام بارز بود و فرمایش های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب درباره تفكر شهید مطهری خود گویای عظمت وجودی ایشان است.
در پایان این كنگره ملی از كتاب خاطرات شهید 'رضا سلیمانی ابهری' توسط جمعی از مسئولان حاضر در جلسه رونمایی و از خانواده آن شهید تجلیل شد.
شهید سلیمانی در سال 1362 اولین بار در سن 15 سالگی در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت.
و 12 اردیبهشت سال 65، در سالروز شهادت استاد مطهری در منطقه فاو در ادامه عملیات والفجر 8 به درجه رفیع شهادت نایل شد.
3216/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
انتظارات رهبری از نخبگان سیاسیون ... روشنگری فتنه - قسمت 51