فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آماده باش ۱۵ هزار نيروي خدمات شهري براي مقابله با سيلاب در تهران


مهر/ معاون خدمات شهري شهرداري تهران بااشاره به بارش‌هاي اخير گفت: نيروهاي خدمات شهري از شب گذشته در تمامي مناطق ۲۲ گانه بصورت آماده باش هستند.

مجتبي عبدالهي با بيان اينکه ۱۵ هزار نيروي کارگري و ۲هزار دستگاه انواع ماشين آلات در خصوص بارندگي ها در سطح پايتخت فعال و در محل هاي تعيين شده که اغلب محل آب هاي زيرزميني است مستقر هستند، يادآور شد: همچنين ۱۰۰۰ نيروي انساني و بيش از ۳۰۰ دستگاه ماشين آلات مختلف سنگين نيز براي مقابله با برف در نظر گرفته شده است.

وي افزود: اين در حالي است که پيش بيني هاي لازم براي افزايش توان نيروي انساني و تجهيزات براي هنگام بارش برف در نظر گرفته شده است و هم اکنون نيز نيروهاي مورد نظر در حالت آماده باش بوده و در مکان هاي پيش بيني شده مستقر مي باشند.

عبدالهي انجام چهارمين مرحله از لايروبي نهرها و کانال هاي سطح شهر تهران در ابتداي هفته جاري از جمله اقدامات موثر شهرداري در راستاي پيشگيري از آبگرفتگي معابر شهري برشمرد و گفت: درهمين ارتباط، بيش از ۶۰۰۰ نقطه شهر تهران با هدف پيشگيري از آبگرفتگي معابر در طول سال هاي اخير، اصلاح هندسي و عمراني شده است.

معاون شهردار تهران تاکيد کرد: با توجه به لايروبي کانال ها و نهرهاي موجود در سطح شهر تهران، امکان آبگرفتگي معابر شهري به دليل بارش هاي عادي وجود ندارد هرچند که اين کانال ها و نهرها ظرفيت کافي براي تخليه آب ناشي از بارش هاي سيل آسا را ندارند.

وي در ادامه افزود: درهمين ارتباط نيروهاي خدماتي شهرداري تهران با بسيج تمامي امکانات و آماده باش نيروهاي امدادي و خدماتي مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و استقرار در مناطق مختلف از بروز هر گونه آبگرفتگي احتمالي در سطح شهر جلوگيري مي کنند.

معاون خدمات شهري شهرداري تهران با تاکيد بر اينکه تاکنون گزارشي مبني بر ايجاد گره ترافيکي ناشي از وقوع آبگرفتگي در معابر شهري از سامانه ۱۳۷ دريافت نشده، تصريح کرد: عامل اصلي بروز ترافيک سنگين شب گذشته سطح شهر تهران ،کاهش سرعت حرکت خودروها به واسطه لغزندگي معابر بوده است. البته در نقاط اندک و محدودي، آب ماندگي که ناشي از شيب زمين و گود بودن گزارش شده است.

وي اظهار داشت:در چند روز اخير ترافيک ما ترافيک مناسبي نبوده و نسبت به روزهاي گذشته ترافيک بيشتر و سنگين تري داشتيم و علت آن لغزندگي خيابان هاست به همين جهت از شهروندان محترم تقاضا مي کنيم تا براي بهبود شرايط ترافيکي در سطح شهر تهران از خودروي شخصي خود استفاده نکنند.

به گفته عبدالهي نيروهاي خدمات شهري آمادگي لازم را دارند و گاها اين آمادگي به آماده باش صددرصدي تبديل مي شود.


ویدیو مرتبط :
آماده باش آمریکا برای مقابله با زامبی ها !