سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قابليت به اشتراک گذاري موزيک هاي آيتونز و اسپاتيفاي به فيسبوک افزوده شد


قابليت به اشتراک گذاري موزيک هاي آيتونز و اسپاتيفاي به فيسبوک افزوده شد

در راستاي تلاش روز افزون فيسبوک براي دسترسي به تمام اطلاعات مورد نيازتان در نيوز فيد، اين کمپاني به تازگي قابليتي جديد به شبکه ي اجتماعي خود افزوده که به کمک آن مي توانيد بخش هايي کوتاه از موزيک هاي مورد علاقه تان را با ديگران به اشتارک بگذاريد. قابليت جديد که Music Stories ناميده مي شود، به کاربر اجازه مي دهد 30 ثانيه از آهنگ دلخواه اش را برگزيند و آن ها را از طريق اسپاتيفاي، اپل موزيک يا آيتونز روي فيسبوک قرار دهد.

ديجياتو/ در راستاي تلاش روز افزون فيسبوک براي دسترسي به تمام اطلاعات مورد نيازتان در نيوز فيد، اين کمپاني به تازگي قابليتي جديد به شبکه ي اجتماعي خود افزوده که به کمک آن مي توانيد بخش هايي کوتاه از موزيک هاي مورد علاقه تان را با ديگران به اشتارک بگذاريد. قابليت جديد که Music Stories ناميده مي شود، به کاربر اجازه مي دهد 30 ثانيه از آهنگ دلخواه اش را برگزيند و آن ها را از طريق اسپاتيفاي، اپل موزيک يا آيتونز روي فيسبوک قرار دهد.

قابليت Music Stories که تنها در اپليکيشن iOS فيسبوک قابل دسترسي است، آهنگ هاي در حال پخش اسپاتيفاي و اپل موزيک را در قالب پخش کننده ي صوتي خاص فيسبوک ارائه مي دهد و کاربر مي تواند بدون خروج از اپليکيشن خود، آهنگ هايش را با ديگران به اشتراک بگذارد. براي گوش سپردن به آهنگ هاي ديگران هم، نيازي به در اختيار داشتن اپليکيشن هاي اسپاتيفاي يا اپل موزيک و يا اشتراک هر يک نيست.

کاربران مي توانند اين قطعه هاي کوچک موزيک را به کالکشن موزيک هاي مورد علاقه ي خود اضافه کنند و يا با کليک روي دکمه ي مشخصي در آن پست، نسبت به خريد آهنگ مورد بحث در آيتونز اقدام کنند. در حال حاضر، Music Stroies تنها از سرويس هاي پخش موزيک نام برده پشتيباني مي کند، اما به زودي سرويس هاي ديگر نيز مورد پشتيباني قرار مي گيرند.

اين اولين تلاش بزرگ فيسبوک براي ايجاد قابليت هاي پخش موسيقي به شمار مي رود. در سال 2011، فيسبوک و اسپاتيفاي با يک ديگر همکاري کردند که نتيجه ي آن، رشد سريع اسپاتيفاي در ايالات متحده بود. در آن زمان اگر اسپاتيفاي را روي اکانت فيسبوک خود فعال مي کرديد، اپليکيشن به صورت خودکار تمام موزيک هايتان را روي نيوز فيد قرار مي داد و با کليک روي دکمه ي پخش، به اجبار وارد اپليکيشن اسپاتيفاي مي شديد. چنين مسائلي چندان به مذاق برخي از مردم خوش نيامد؛ اما حالا دوران عوض شده است.

اين بار به جاي آن که تمام موزيک هايي که در اختيار داريد روي نيوز فيد قرار بگيرند، مي توانيد به دلخواه هر يک را انتخاب کرده و نمونه اي کوچک را با دوستان و خانواده تان به اشتراک بگذاريد. فيسبوک حالا به جايي تبديل شده که اکثر مردم خبرهاي خود را از طريق آن دريافت مي کنند. با توجه به آن که پلتفرم ويدئويي فيسبوک روزانه 8 ميليارد بازديد دارد، بازگشت به قابليت هاي پخش موسيقي، رويکردي منطقي به شمار مي رفت.


ویدیو مرتبط :
بررسی رابطه تغییرات ارزش افزوده بازار ( AMVA ) با ارزش افزوده اقتصادی ( EVA ) و