علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



۱۸ نفراز استان زنجان در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند


بهروز مهدوی  عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: از امروز ۲۸ آذرماه ثبت نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی شروع شده و تا هفتم دی ماه ادامه دارد.

وی اظهار کرد: از ۱۸ نفری که برای مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند ۱۳ نفر را آقایان و پنج نفر را بانوان تشکیل می دهند که حضور بانوان تاکنون بسیار خوب بوده و نشان می دهد حضور بانوان در عرصه های سیاسی و اجتماعی پر رنگ تر  می شود.

مدیر کل انتخابات استانداری زنجان گفت: در استان زنجان چهار حوزه انتخابیه اصلی و ۱۳ حوزه فرعی داریم و داوطلبان می توانند به چهار حوزه زنجان، ماهنشان، ابهر و خدابنده مراجعه کرده و مدارک خود را ارایه کنند.

مهدوی تاکید کرد:  انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی همزمان هفتم اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

وی گفت: استان زنجان در مجلس خبرگان یک نماینده و مجلس شورای اسلامی نیز پنج نماینده خواهد داشت.

مدیر کل انتخابات استانداری زنجان افزود: در روز هفتم اسفند ماه در مجموع ۱۵ هزار نفر در استان زنجان در برگزاری انتخابات نظارت خواهند داشت.

وی یاد آورشد: از حوزه انتخابیه زنجان و طارم ۸ نفر ثبت نام کرده اند، ابهر و خرمدره ۷ نفر و حوزه خدابنده هم سه نفر تاکنون ثبت نام کرده اند.


ویدیو مرتبط :
دکتر محسن علیمردانی-نطق میان دستور در مجلس شورای اسلامی-نماینده مردم شریف زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی-