ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



امیدواری باخ به حضور ورزشکاران روسیه در المپیک


به گزارش خبرگزاری تسنیم، دوپینگ دوومیدانی‌کاران روسیه و سرپوش گذاشتن مسئولان ورزش ایران کشور بر این موضوع طی روزهای اخیر حواشی زیادی را بر این کشور به دنبال داشته است.

در روزهای گذشته حتی عنوان شد که برخی از کشورها درخواست محرومیت روسیه از حضور در المپیک 2016 ریو را مطرح کرده اند؛ مسئله‌ای که البته بسیار بعدی به نظر می‌رسد.

در همین حال توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک با اشاره به اینکه در فدراسیون جهانی دوومیدانی درخواست کرده اگر محرومیتی برای دوندگان روس لازم است، اعلام شود، اظهار داشت: موافق محرومیت همه ورزشکاران روسیه از المپیک نیستم. ما در حال حاضر درخواست رسیدگی به موضوع دوندگان روسیه را داریم. اتحادیه جهانی دوومیدانی قرار است این موضوع را بررسی کرده و نتیجه را اعلام کند.

وی افزود: ما متقاعد شده‌ایم که «سباستین کو» رئیس اتحادیه جهانی دوومیدانی هر کاری لازم باشد، انجام خواهد داد. همچنین روسیه نیز همکاری‌های لازم را خواهد داشت تا این اطمینان حاصل شود که دوومیدانی‌کاران این کشور سازگاری کامل با قوانین وادا را داشته باشند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ابراز امیدواری روسیه و آمریکا از مذاکرات صلح سوریه