علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



بهره‌گیری از دانش و تجربیات پلیس ایران در مبارزه با مواد مخدر


به گزارش خبرگزاری مهر ، نصیر نور احمد در اختتامیه کارگاه آموزش گزارش نویسی پیشرفته و نحوه استفاده از ماهواره در تخمین مزارعه کشت خشخاش ویژه پلیس افغانستان، گفت: از کشور برادر و دوست جمهوری اسلامی ایران در برگزاری این دوره های آموزشی و انتقال تجربیات تشکر می کنم، امیدوارم در انجام مأموریت های مبارزه با مواد مخدر توفیقات بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز دنیا با چالش جدی مواد مخدر مواجه است، گفت: مردم و دولت افغانستان نیز در صف مبارزه با مواد مخدر هستند.

نور احمد با بیان اینکه افغانستان قربانی توطئه استکبار در زمینه مواد مخدر است، گفت: وجود برخی ناامنی ها در افغانستان، بستر فعالیت مافیای بین الملل مواد مخدر در این کشور را فراهم کرده به گونه ای که این کشور را به محلی برای تولید و کشت خشخاش انتخاب می کنند و این امر تعامل همه کشورهای منطقه را در راستای مبارزه با مواد مخدر ضروری می کند.

وی افزود: ارتقای امنیت اجتماعی منطقه نیازمند تعامل همگانی است لذا از جمهوری اسلامی ایران و پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای تعامل بسیار مثبت با کشور افغانستان برای رفع این معضل، سپاسگزاریم.

نور احمد تأکید کرد: برگزاری این دوره ها فواید بسیاری برای کشور افغانستان و جامعه جهانی دارد و آماده ایم از تمام دانش و تجربیات پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران استفاده کنیم.


ویدیو مرتبط :
درگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرار در مرزهای شرق کشور