ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اقدام رسمی پرسپولیسی‌ها برای جذب بیرانوند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بازداشت سوشا مکانی و انتقال رسمی ایمان صادقی به تیم خونه به خونه باعث شده مسئولان باشگاه پرسپولیس سخت به دنبال جذب یک دروازه‌بان مطرح باشند.

علیرضا بیرانوند در حال حاضر تنها گزینه داخلی تیم پرسپولیس است که البته با باشگاه نفت قرارداد دارد و مسئولان این باشگاه اعلام کرده‌اند که حاضر نیستند رضایت‌نامه این بازیکن را برای باشگاه پرسپولیس صادر کند.

مسئولان پرسپولیس امیدوارند با توجه مشکلات مالی که باشگاه نفت دارد، بتوانند با پرداخت پول رضایت‌نامه این بازیکن را از نفت بگیرند و در غیر این صورت گزینه‌های خارجی را برای این پست مد نظر قرار خواهند داد.

قرار است علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس فردا (دوشنبه) شخصاً با منصور قنبرزاده مذاکره کرده و پیشنهاد رسمی را به مدیرعامل باشگاه نفت ارائه بدهد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
قانون جذب.... ببینید تا بهترین ها را جذب کنید