گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



بازدید جهانگیری و سلطانی فر از نمایشگاه سوغات مشهد


معاون اول رئیس جمهور به همراه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مدیران این استان از نمایشگاه سوغات مشهد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، اسحاق جهانگیری به همراه مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بعد از شرکت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی به همراه علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی از نمایشگاه سوغات در مشهد بازدید به عمل آوردند.

استاندار خراسان رضوی در حاشیه ی این بازدید گفت: به مدد وجود بارگاه منور رضوی، سالانه بیش از 27 میلیون زائر داخلی و خارجی به مشهد سفر می کنند که این مهم باعث شده گردش مالی خرید سوغات قابل توجه باشد.

وی با تاکید بر لزوم ساماندهی سوغات در مشهد، اظهار داشت: آوازه ی صنایع دستی خراسان رضوی و فعالان این عرصه شهرتی ملی و جهانی دارد که بهترین سوغات مشهد و معرف فرهنگ، آداب و سنن این خطه می باشد.

زارع صفت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی و مسئول دبیرخانه سوغات زیارت نیز در حاشیه این مراسم توضیحاتی را در خصوص سوغات، هدیه و صنایع دستی در خراسان رضوی ارائه کرد.

گردشگری ایران


ویدیو مرتبط :
بازدید سلطانی فر ازپروژه های گردشگری صنایع دستی بجنورد