سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تشریح جزئیات دستگیری راهزنان مسلح در قالب گشت پلیس نامحسوس


تشریح جزئیات دستگیری راهزنان مسلح در قالب گشت پلیس نامحسوسمیزان/ رئیس کل دادگستری استان هرمزگان آخرین جزئیات دستگیری راهزنان مسلح در قالب گشت پلیس نامحسوس در بندرعباس را تشریح کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صادق اکبری در ادامه افزود: اعضای این باند با لباس شخصی و مسلح با استفاده از تابلوی ایست، خودروها را نیمه شب در جاده بندرعباس به سمت کهورستان و حد فاصل روستای قلات بالا متوقف کرده و در پوشش پلیس نامحسوس از آنان مدارک خودرو و هویتی می خواستند و با استفاده از این پوشش اقدام به راهزنی و سرقت اموال مردم و رانندگان می کردند که با عملیات نیروی انتظامی و همکاری مردم دستگیر و تحویل مراجع قضایی استان شدند. این مسئول عالی قضایی اضافه کرد: راهزنان در آخرین اقدام مجرمانه خود در پوشش ایست بازرسی ساختگی در مسیر بندرعباس به سمت روستای کهورستان،پس از متوقف کردن یک دستگاه خودروی سواری تویوتای دوکابین و تهدید سرنشینان خودرو به وسیله یک قبضه اسلحه کلاشینکف ،ضمن سرقت خودو اقدام به گروگانگیری سرنشینان می‌کنند. وی همچنین گفت: در جریان درگیری یکی از راهزنان در پی تیراندازی به وسیله همدست خود کشته می شود و سارق مسلح دوم پس از توقف خودرو ، توسط گروگان ها و با همکاری اهالی و عوامل بسیج روستای قلات بالا دستگیر شده و سارق سوم نیز که با یک دستگاه خودرو زانتیا که همدستان خود را همراهی می کرده است با استفاده ازشلوغی محل و تاریکی شب اقدام به فرار کرده که پس از شناسایی تحت تعقیب است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در ادامه تصریح کرد : سارق دستگیر شده دارای سوء پیشینه کیفری بوده و درجریان بازجویی های مقدماتی به عمل آمده در مراجع انتظامی به سابقه چهار فقره سرقت اعتراف کرده است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
گشت پلیس نامحسوس جاده