سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ قتل وحشیانه دختر خردسال پس از تعرض حین بازی فوتبال در آمریکا


باشگاه خبرنگاران/ مرد بی رحم که در طی بازی فوتبال به دختر خردسال تعرض کرد و او را به طرز وحشیانه ای به قتل رساند، دستگیر شد.

تیموتی مدن مرد 38 ساله ایست که پس از تعرض بی شرمانه به کودک خردسال که گابریلا نام دارد، او را به طرز وحشیانه ای به قتل می رساند و وقتی دستگیر میشود ابتدا قتل او را انکار می کند.

بر اساس گزارش پلیس؛ تیموتی ازدواج کرده و پدر 5 فرزند است. دختر تیموتی و گابریلا با یکدیگر دوست و هم مدرسه ای بودند و آنها برای تماشای بازی فوتبال به همراه پدر و مادرشان به شهرستان آلن و مدرسه ی اسکاتسویل واقع در کنتاکی رفته بودند که در حین بازی پدر و مادر گابریلا متوجه عدم حضور او روی صندلی اش می شوند.

پلیس محلی کنتاکی در ادامه افزود : غیبت طولانی گابریلا خانواده اش را وا داشت تا پلیس را در جریان بگذارند، با تصور اینکه او در محیط مدرسه است نامش را چندین بار پیج کردند اما وقتی خبری از او به دست نیامد جست و جوها به بیرون راه پیدا کرد. در فصله ی 400 متری مدرسه جسد گابریلا در حالی که به او تعرض شده بود و غرق در خون بود، کشف شد.

در تحقیقات گسترده تر پلیس؛ مردی داخل مدرسه پیدا شد که لباسش با خون آغشته بود، او که پدر دوست گابریلا بود ابتدا قتل او را انکار کرد و پس از مدت دو روز در اظهاراتش گفت : من به گابریلا علاقه داشتم .بعد تعرض، او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساندم."

پلیس جنوب مرکزی کنتاکی در پایان خاطر نشان کرد : تیموتی به اتهام قتل درجه یک، آدم ربایی و تعرض بازداشت شد و پرونده وی پس از تکمیل شدن به دادگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
قتل وحشیانه دختر در محل کار. +18