سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ آیفون 4 اینچی جدید اپل در یک ویدیو لو رفت


تماشا کنید/ آیفون 4 اینچی جدید اپل در یک ویدیو لو رفتترنجی/ پس از معرفی آیفون های 4.7 و 5.5 اینچی خیل عظیمی از شایعات مبنی بر احتمال ساخت یک آیفون 4 اینچی منتشر شد. خیلی از این شایعات به ارایه آیفون 4 اینچی جدید همراه با آیفون 6 اس و 6 اس پلاس اشاره داشتند که اینگونه نشد. حالا و برای اولین بار پس از شایعات گمانه زنی های زیاد، نوبت به تماشای یک ویدیو کوتاه 40 ثانیه ای از آیفون 4 اینچی جدید اپل در کارخانه فاکسکان است، در ادامه با ما همراه باشید تا این ویدیو را با هم ببینیم.

برخی به این مدل جدید نام های آیفون 6 سی (iphone 6c)، برخی آیفون 7 سی (iphone 7c) و برخی آیفون 5 ای (iphone 5e) می گویند که البته در این ویدیو چیزی درباره نام این دستگاه گفته نمی شود. اما با دیدن این ویدیو شایعاتی که درباره طراحی آیفون 4 اینچی جدید اپل، زبان طراحی همانند آیفون 5 یا 5 اس دارد به کل مخدوش می شوند، البته به یاد داشته باشید این یک ویدیو لو رفته است و هیچ قطعیتی در آن نیست.

به نظر می رسد آیفون 4 اینچی جدید اپل دارای طراجی تمام فلزی با لبه های گرد، همانند چیزی که در آیفون 6 یا 6 اس دیدیم باشد. همانند همه آیفون های بعد از آیفون 5 اس، این آیفون 4 اینچی اپل هم دارای Touch ID خواهد بود و در حاشیه نسبتا زیاد پایین نمایشگر (مثل همه آیفون ها) قرار گرفته است. طبق شایعات این آیفون 4 اینچی جدید اپل می تواند چیپست Apple A8 را همراه با 1 گیگابایت حافظه رم داشته باشد، به نظر ما این تنها در صورتی که قیمت آن به حد قابل توجهی ارزان تر از آیفون 6 اس باشد، توجیه دارد. دور از انتظار نیست که این دستگاه هم از NFC برای استفاده از سرویس پرداخت اپل (Apple pay) بهره ببرد.

این هفته اما شایعاتی مبنی بر تدارک دیدن یک مراسم رسانه برای اپل در دو ماه آتی شنیدیم که بعید هم نیست این مدل کوچکتر آیفون در آن مراسم رونمایی شود. این تاریخ رونمایی با نقشه راه اپراتور China mobile هم برای ارایه آیفون ها همخوانی دارد.

آیفون ابتدا با اندازه 3.5 اینچ وارد بازار شد، برای آن تاریخ، 3.5 اینچ واقعا بزرگ بود اما با گذشت زمان و افزایش اندازه نمایشگر از سال 2010 و توسط تولیدکننده های اندرویدی، اپل هم احساس نیاز کرد تا در سال 2013 اندازه نمایشگر را به 4 اینچ برساند و آیفون ها در سال 2014 به 4.7 و 5.5 اینچ رسیدند. قبول دارید که برای کاربران قدیمی آیفون، همان اندازه 4 اینچ دلنشین تر است اما شخصا نمی توانم وبگردی در این اندازه را تصور کنم! به هر روی نیازها و سلایق متفاوت و قابل احترام هستند.

در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کنیم:

لینک تماشای ویدئو

نظر شما چیست؟ تا دو ماه آتی شاهد معرفی آیفون 4 اینچی جدید اپل خواهیم بود؟


منبع: ترنجی


ویدیو مرتبط :
آیفون 4.8 اینچی اپل چگونه خواهد بود؟