سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تعاملات خوبی بین سازمان پدافند غیرعامل و سازمان مدیریت بحران صورت گرفته است


به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل در حاشیه همایش پدافند غیرعامل که صبح امروز دوشنبه در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس تقسیم کاری که بین سازمان پدافند غیرعامل و سازمان مدیریت بحران صورت گرفته کلیه حوادث و تهدیداتی که منشاء طبیعت بر آن تاثیرگذار می‌باشد برعهده سازمان مدیریت بحران قرار گرفته است.

وی افزود: کلیه حوادثی که منشاء آن دشمن است نیز برعهده سازمان پدافند غیرعامل می‌باشد. همچنین در سیاست‌های کلی بندی پیش‌بینی شده که اقدامات هم‌افزا و هماهنگی بین این دو مجموعه ایجاد می‌کند و بنده نیز به عنوان هماهنگ‌کننده نیروهای مسلح در کمک به سازمان مدیریت بحران معرفی شدم و تاکنون توانسته‌ایم هماهنگی‌های خوبی را در جهت بکارگیری نیروهای مسلح در حوادث و آنچه که دولت به آن نیازمند است ایفا کند که تاکنون نیز در حوادثی همچون زلزله و برف نقش سازمان پدافند غیرعامل در تعامل با سازمان مدیریت بحران کاملا جدی بوده است.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل افزود: در برنامه اجرایی نیز به صورت کاملا هماهنگ و تقسیم کار شده با سازمان مدیریت بحران تعاملاتی را داشته‌ایم و امیدواریم بتوانیم با یک هم‌افزایی به حداکثر بازدارندگی و امنیت برای کشور برسیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سازمان و مدیریت: بالندگی مدیر، سازمان، رفتار کلیات حسابداری مدیریت مدیریت و انگی