سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



دلایل رأی دادن به نمایندگان زن در مجلس از نگاه یک فعال حوزه زنان


ایسنا/ یک فعال حوزه زنان گفت: با توجه به آنکه زنان مسایل خاص زنان و خانواده و موضوعات فرهنگی مرتبط با آن را بهتر می‌توانند درک کنند و برنامه‌هایی را در این زمینه‌ها، تنظیم و یا پیشنهاد دهند و پیگیر اجرای آن باشند، بهتر است در انتخابات مجلس شورای اسلامی به آنان هم رأی دهیم.

پروین هدایتی افزود: تحولات امروزه در حوزه داخلی و خارجی کشور از سویی و اهمیت حوزه زنان و خانواده از سوی دیگر ایجاب می‌کند که زنان فرهیخته و نخبه در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی حضور یابند؛ البته نحوه حضور آنان نیز مهم است.

وی در ادامه گفت: حوزه زنان و خانواده از جمله حوزه‌هایی است که در نظامهای مختلف و در سطوح مختلف مشمول تغییر و تحولات می‌شود و با توجه به نقش و تاثیر نظام جمهوری اسلامی ایران بهتر است از ظرفیت زنان در حوزه‌های تصمیم سازی و تصمیم گیری بهره ببریم.

معاون سرمایه‌های اجتماعی مرکز امور زنان و خانواده دولت دهم در پاسخ به این پرسش که آیا افزایش سطح تحصیلات زنان می‌تواند عاملی برای انتخاب آنها به عنوان نماینده مجلس باشد، تاکید کرد: اگرچه کشور برای پرورش زنان تحصیلکرده سرمایه‌گذاری کرده است و آنان در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی حضور فعالی دارند ولی افراد از جمله زنان برای نماینده شدن نیاز به پختگی و خبرگی دارند. بنابراین مجلس به زنانی نیاز دارد که تجربه خوبی در حوزه‌های مختلف اجرایی داشته باشند تا بتوانند موثر عمل کنند. بنابراین صرف تحصیلکرده بودن زنان دلیلی برای حضور آنان در مجلس نمی‌شود. در این جهت ممکن است زنی تحصیلات کمتر و تجربه بیشتری داشته باشد و بتواند در مجلس موثرتر عمل کند.

هدایتی در پایان گفت: زنان تنها برای رسیدگی به مسایل زنان و خانواده در مجلس حضور نمی‌یابند بلکه نماینده حوزه انتخابیه خود هستند. آنان باید به مسایل اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور از جمله حوزه انتخابیه خود آگاهی کافی داشته باشند و برای بهبود آن تلاش کنند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
کتک کاری میان نمایندگان زن در مجلس