سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سخنرانی ظریف در نشست "چگونگی برخورد با شکنندگی دولت‌ها و مناطق جهان" در داووس


سخنرانی ظریف در نشست تسنیم/ وزیر امور خارجه ایران در ادامه حضور خود در حاشیه اجلاس داووس در نشست چگونگی برخورد با شکنندگی دولتها و مناطق جهان مشارکت کرد.

"محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه که در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس حضور دارد، در نشست "چگونگی برخورد با شکنندگی دولتها و مناطق جهان" به همراه رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ، وزیر امور خارجه رواندا و رییس بانک توسعه آمریکا سخنرانی کرد.

ظریف با اشاره به وضعیت شکننده منطقه غرب آسیا و خطر داعش و جریان های تکفیری اظهار داشت: به کارگیری شهروندان کشورهای غربی از سوی داعش به دلیل سیاست های تبعیض آمیز و به حاشیه راندن برخی جوامع از معضلاتی است که در صورت عدم توجه و رفع آن تهدیدی جدی برای همگان خواهد بود.

وزیر امور خارجه با اشاره به رابطه نزدیک و تنگاتنگ شبکه های تروریستی و جریان های قاچاق مواد مخدر و سوء استفاده داعش از این روند از یک سو و چالش های فرقه ای از سوی دیگر، بر ضرورت توجه و مقابله جدی و جمعی جامعه بین المللی با این تهدید روزافزون تاکید کرد.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟